Iki Skrevet 30. oktober 2023 Del Skrevet 30. oktober 2023 JohnHolvik skrev (4 minutter siden): Nope, ren skjerm rene og tørre fingre Høres nesten ut som noe er feil med telefonen din da. Finner mange forskjellige klager rundt om på nettet, men problemer med touch ser jeg lite til. Har du slått på modusen for å øke sensitiviteten på skjermen? "Settings - display - screen protector mode" Ellers kan man vel også prøve å oppdatere telefonen. "Settings - about phone - Android version - Google play systems update." Har kommet en del oppdateringer der som krever omstart av telefonen 4-5 ganger. Lenke til kommentar
JohnHolvik Skrevet 31. oktober 2023 Del Skrevet 31. oktober 2023 (endret) Iki skrev (8 timer siden): Høres nesten ut som noe er feil med telefonen din da. Finner mange forskjellige klager rundt om på nettet, men problemer med touch ser jeg lite til. Har du slått på modusen for å øke sensitiviteten på skjermen? "Settings - display - screen protector mode" Ellers kan man vel også prøve å oppdatere telefonen. "Settings - about phone - Android version - Google play systems update." Har kommet en del oppdateringer der som krever omstart av telefonen 4-5 ganger. Fant denne da jeg googlet. Tydeligvis ikke alene https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.reddit.com/r/GooglePixel/comments/175xoft/pixel_8_pro_fingerprint_sensor_fcking_sht/&ved=2ahUKEwiivpvs4J-CAxVf_rsIHb-YClQQjjh6BAgbEAE&usg=AOvVaw1wbUn2QbZqxqLPavEu1C0m Har lagt inn fingeravtrykk på nytt. Fjerde gang nå, men etter råd derfra i forholdsvis mørke omgivelser og høyre tommel x2. Mulig det funker bedre nå, men ikke testet veldig mye. Endret 31. oktober 2023 av JohnHolvik Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. desember 2023 Del Skrevet 7. desember 2023 Noen som har fått den gratis Google Pixel Watch 2 klokken gjennom promoen ? "Kjøp den nye Google Pixel 8 eller Google Pixel 8 Pro fra en deltakende forhandler mellom 4. oktober 2023 og 16. oktober 2023." Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 7. desember 2023 Del Skrevet 7. desember 2023 Arbeidsgiver har utstyrsavtale med Telenor, som gjør at jeg kan bytte mobil (inntil kr 10.000) hvert 2. år. Jeg har hatt min Samsung S21 5G i over to år nå, og kan nå kjøpe meg en Pixel 8 for kr 0,- eller en Pro for kr 1.028,-. Er det en vesentlig oppgradering for meg som jeg absolutt bør benytte meg av? Jeg er fornøyd med Galaxy'n og savner ingenting per nå, så tenker å beholde den til den stuper. Lenke til kommentar
JohnHolvik Skrevet 10. desember 2023 Del Skrevet 10. desember 2023 kewell79 skrev (På 7.12.2023 den 1:04 PM): Noen som har fått den gratis Google Pixel Watch 2 klokken gjennom promoen ? "Kjøp den nye Google Pixel 8 eller Google Pixel 8 Pro fra en deltakende forhandler mellom 4. oktober 2023 og 16. oktober 2023." Ikke her heller. Blir nærmere 60 dager enn 30 ser jeg Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 11 Des fikk jeg beskjed om at klokken er på vei. Skulle få sporing fra DHL.. ikke fått eller hørt noe fra dem 🤔 Lenke til kommentar
larris Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Jeg fikk varsel i dag om at den leveres i morgen. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 21. oktober Del Skrevet 21. oktober Erfaringer med Pixel 8 pro? den er til 5990,- hos elkjøp LINK 1 Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 26. oktober Del Skrevet 26. oktober Kjøpte den idag på tilbudet du linker til. Får den dog ikke før neste fredag. Men har 6'rn idag og er fornøyd med den. Hadde ikke trengt å bytte, men får 6000 fra jobben til å kjøpe ny telefon så hvorfor ikke 🤷🏻♂️ Kjøpte dog 256 versjonen, usikker på om jeg trenger det kontra 128. Etter 2 år med 6'rn har jeg 40 gigabyte ledig. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober (endret) Såpass ok pris å oppgradere til 256gb at det tenkte jeg og. Men Ble usikker om det var lurt å handle mobil rett før black friday/month/week, så har kun bestilt ebay deksel til 8 pro. Også såpass med lagerstatus på den at den blir nok på tilbud en stund. Endret 27. oktober av leifeinar Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober leifeinar skrev (4 timer siden): Såpass ok pris å oppgradere til 256gb at det tenkte jeg og. Men Ble usikker om det var lurt å handle mobil rett før black friday/month/week, så har kun bestilt ebay deksel til 8 pro. Også såpass med lagerstatus på den at den blir nok på tilbud en stund. Du har gjort et kjempe godt kjøp uansett 🙂. Skulle den bli billigere, så er det uansett ikke mye. Handlet du på Elkjøp så matcher de vel egen pris innen 50 dager også. Bare å glede seg til telefonen. Grattis 🙂 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober torbjornhb skrev (1 time siden): Du har gjort et kjempe godt kjøp uansett 🙂. Skulle den bli billigere, så er det uansett ikke mye. 8 pro er et røverkjøp, men så egentlig på samsung 24+ da den hadde endel bedre batteritid. kjekt å ha på lengre fjellturer. så må se om den kommer på tilbud først. 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober leifeinar skrev (26 minutter siden): 8 pro er et røverkjøp, men så egentlig på samsung 24+ da den hadde endel bedre batteritid. kjekt å ha på lengre fjellturer. så må se om den kommer på tilbud først. Ja ser den. Savner S24 Ultra etter at jeg leverte den tilbake etter test. Liker veldig godt Pixel 9 Pro, og syntes batteritiden er god på den. S24+ er jo virkelig fin den også. Kjekt å slippe å dra med powerbank overalt... Kjenner den utfordringen 🙄 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå