Spillredaksjonen Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 Cyberpunk 2077-utvikler uenig i kritikk av Starfields «utdaterte» animasjoner – Ikke alle spill kan gjøre alt. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
rabler Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 (endret) Jeg har ikke sett denne tråden på twitter, men la meg gjette: Det mangler ikke på folk som rett ut påstår at en faktisk bonafide spillutvikler tar feil og at OP har helt rett 😄 Endret 5. oktober 2023 av rabler Lenke til kommentar
Iki Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 Blir litt rart når dem selv bytter til Unreal engine. Ellers varte redengine i 12 år, mens Bethesda har brukt sin i 26 år. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 (endret) Folk har litt for lett å sammenligne spill uten at de er klar over hva som ligger bak utviklingen av hvert av spillene. Flott å se at utviklerne selv kommenterer dette også. Hva er visjonen for spillet? Stor åpen verden? Interaktivitet med verdenen? Lang story? Ødeleggbare omgivelser? Etc. Hvor mange utviklere er det? Noen AAA spill kan bli utviklet av flere tusen spillere, andre ned mot 200-300 utviklere. Grafikkmotoren spiller selvfølgelig en rolle, og jeg vil ikke late som om det ikke er noen utfordringer eller forbedringspotseniale med Bethesda sine verktøy. ...men det er litt mer komplisert enn "Creation Engine / Bethesda bad". Endret 5. oktober 2023 av Mr. Pants 3 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 At folk ikke skjønner at det er umulig å lage Cyberpunk kvalitet på et så enormt spill som Starfield er ganske merkelig. Folk er teite . 2 Lenke til kommentar
slæsk Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Cyberpunk bør ikke brukes som ett godt eksempel på noe. CDPR burde satset litt mer på det å rette opp i bugs etter dlc'en enn å si seg ferdig og fokusere på Cyberpunk 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå