Spillredaksjonen Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 Diablo IV kommer til Steam denne måneden Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 Hvordan blir det med crossplay mellom battle.net og steam? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 Sjørøver skrev: Hvordan blir det med crossplay mellom battle.net og steam? Står i artikkelen over: Steam-versjonen inkluderes i spillets eksisterende spilling på tvers av plattformer. De som kjøper fra Valve-butikken kan dermed spille med de på Battle.net, PlayStation eller Xbox. Som med alle andre plattformer må de på Steam koble seg opp med en Battle.net-konto for å spille. Lenke til kommentar
Crazning Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 Men hvis du har diablo 4 fra før å battle.net og ønsker å spille på steam, så må du kjøpe spillet på nytt... i følge gårsdagens dev update. Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 Crazning skrev (17 minutter siden): Men hvis du har diablo 4 fra før å battle.net og ønsker å spille på steam, så må du kjøpe spillet på nytt... i følge gårsdagens dev update. Det gir jo ikke mening isåfall. Har lagt til Diablo IV i Steam biblioteket mitt, får starta spillet via Steam, men får ikke opp antall timer spilt eller "accomplishments" da det ikke står at jeg spiller det via Steam. Lukkes med en gang Battle.net åpnes. Ikke at det spiller en veldig stor rolle, er bare litt irriterende. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 1 hour ago, Iterion said: Det gir jo ikke mening isåfall. Har lagt til Diablo IV i Steam biblioteket mitt, får starta spillet via Steam, men får ikke opp antall timer spilt eller "accomplishments" da det ikke står at jeg spiller det via Steam. Lukkes med en gang Battle.net åpnes. Ikke at det spiller en veldig stor rolle, er bare litt irriterende. Det gir mening, jo. Du må kjøpe det på nytt for å ha det på steam. Du har lagt det til som ikke-steam spill. Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 Gir jo ikke mening å kjøpe det på nytt på Steam nei når man allerede har kjøpt det via Battle.net? Isåfall, hvem gidder det? Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 Faktisk en av få spill jeg er glad jeg har hoppet over å kjøpe Gratulerer til Blizzard for at de har ødelagt Diablo serien... Bra jobbet idioter. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 7. oktober 2023 Del Skrevet 7. oktober 2023 WigNut skrev: Faktisk en av få spill jeg er glad jeg har hoppet over å kjøpe Gratulerer til Blizzard for at de har ødelagt Diablo serien... Bra jobbet idioter. Spillet er nok ikke ute av beta før neste expansion, 2024 kanskje. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Hvor er set-items ? Nei de drepte serien desverre med denne sjelløse utgivelsen . Var gøy en måneds tid . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå