ARTO85 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 har gått å gledet meg til denne pakken siden i sommer og nå er det virkelig på tide at den kommer men hvorfor har ikke norske nettbutikker denne pakken på hverken forhåndsordre eller nyheter sekjonen sin? skulle tro at dette var et viktig spill og at butikkene ville eksponere den så mye som mulig før den ble sluppet... Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 hmm.. nå tror jeg jammen du ikke har sett godt nok i norske nettbutikker... bare se her: http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904 ... har ikke norske nettbutikker dette?? ja ja... let så finner du Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 dvdstrax.com har den til 390kr. bestilte den får en uke sida++ men den kom ikke på lager før i dag,pga. forhåndsbest. så den ble sendt idag. Hvis du vil kjøpe derfra bør du bruke telenor mobilhandel, fordi=gratis frakt og ingen gebyrer. Spurte også på elkjøp for ca. en uke siden. han som sjekka når det kom, fant ut at det ikke fantes på xbox.... latterlig, da måtte jeg hånle litt av elkjøp. Men uansett www.dvdstrax.com/no Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 og gamesmix.com og gamezone.no har det.... tror jeg, litt dyrere men, hva ofrer man ikke for disse spillene Lenke til kommentar
ARTO85 Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 tingen er at jeg bare vil vite når det er sluppet så jeg kan bestille det gjennom jobben. jobber i platebutikk og det blir billigere for meg å benytte meg av rabatten min en å bestille det på netter. har uansett snakket med bj nå og det er sluppet. skal ha det på lager mot helga Gleeeeder meg... er det noen andre som også venter på dette eller er jeg den eneste? Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg gleder meg som en hund hvis det er et utrykk. Lenke til kommentar
ARTO85 Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 jeg kan bare ikke vente. har tilogmed begynt å legge inn musikk på box'n tror jeg går for en del Rage Against the Machine. tror det passer seg. tror også at jeg skal lage til en egen BlackMetal kanal for de virkelig store blodbadene noen andre som har forslag på skiver som passer inn? Eller enda bedre: er det noen som har fått pakken allerede og som vil dele litt av erfaringen deres med oss som ikke er så heldige? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det har vært lenge i butikken. Så det sist Lørdag på free record shop! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg kjøpte det idag! Alt jeg har å si er: "GTA på XBOX!? Yes, Yes, Yes, Precious, Precious, PRECIOUS!!!" Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg kjøpte det idag! Alt jeg har å si er: "GTA på XBOX!? Yes, Yes, Yes, Precious, Precious, PRECIOUS!!!" Å?? Kjører det i 1600x1200 med 4 X antialiasing og trilinear filtering? (PC fanboy jeg??) Men spillet er fortsatt KONGE, spiller det nå for 3. gangen... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Grafikken er jo finpusset på siden PS2 og Pc-versjonene, da Dessuten liker jeg ikke slike spill med tastatur og mus, må ha pad Og jeg synes det er mer komfortabelt å spille foran tvn enn foran dataskjermen Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...26&GrpID=1&s=pl 'Nuff said Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Gamesmix.no har det!!! Har forhåndsbestilt dær!!! Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) ahhh. elsker å spille dette spillet, høre på marilyn manson og kjøre ned alle offerene på gata. Endret 15. januar 2004 av t2xg Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Det er genialt med custom soundtrack, trist at PS2 spillerne ikke får oppleve det Lenke til kommentar
raysv Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg kjøpte det idag! Alt jeg har å si er: "GTA på XBOX!? Yes, Yes, Yes, Precious, Precious, PRECIOUS!!!" Å?? Kjører det i 1600x1200 med 4 X antialiasing og trilinear filtering? (PC fanboy jeg??) Men spillet er fortsatt KONGE, spiller det nå for 3. gangen... Det spillet ser jo ikke noe bedre ut pc enn det gjør på tv skjermen omtrent, er jo bedriten grafikk Lenke til kommentar
Döden Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Det er genialt med custom soundtrack, trist at PS2 spillerne ikke får oppleve det Stakkars oss. Godt vi slipper å oppleve den klumpete xbox kontrollen da. (edit ikke meg; har begge konsollene!) Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 fatter ikke hvorfor man skal gå til angrep på de fine og solide kontrollerne til xbox Lenke til kommentar
Döden Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 fatter ikke hvorfor man skal gå til angrep på de fine og solide kontrollerne til xbox Stor og solid stemmer ihvertfall. Er ikke så veldig fan av den! Foretrekker cube og ikke minst PS2 kontrollen. (hvor jeg faktisk vet hvor og hvilke kapper som befinner seg hvor!) B.O.T Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 fatter ikke hvorfor man skal gå til angrep på de fine og solide kontrollerne til xbox Stor og solid stemmer ihvertfall. Er ikke så veldig fan av den! Foretrekker cube og ikke minst PS2 kontrollen. (hvor jeg faktisk vet hvor og hvilke kapper som befinner seg hvor!) B.O.T Hvorfor kjøpte du xbox når du bare klager? Finnes mange kontroller til xbox. PS2 kontrollen funker også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå