arielfaaland Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hei..! Holder nå på med og brenner litt dvd plater som endel folk skal etterhvert få.. kjøpte meg Datawrite DVD-R plate 4,7GB 4x (Red) Pakke med 25stk. i Cakebox hoss Komplett.. (+ cover) Har testet 1 dvd plate og den virket fint på: begge pcene + akai dvd spillern min.. Men på en samsung dvd spiller fungerte ikke menyen....!? Er litt tåpelig hvis en får denne dvd platen og den ikke virker i den sin dvd spiller!!! Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Prøv å gå på www.dvdrhelp.com på DVDplayer venstre side langt ned. Gå inn å les om kommentarene folk har gitt om denne DVDspilleren din. KAnskje den bare klarer visse plater osv? Lenke til kommentar
Solstice Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Spørs om samsung klarer å ta dvd-r da, kanskje det tar bare dvd+r ? Dessuten, slike billig "jalla" merker er det oftest problemer med. Bruker bare verbatim jeg, har aldri hatt noen problemer! Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Har også prøvd med en verbatim dvd-rw plate på samsung spillern.. virka ikke da heller... Støtter ikke spilleren dvd- plater? men lixzom hvis du trykker "play" så begynner jo filmen. Bare at menyen og du ikke kan velge sanger... Lenke til kommentar
ottbor Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Den samsung dvd spilleren jeg har takler bare dvd+r plater. Otto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå