Hidden Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg begynner å miste tålmodigheten med dette programmet. Når jeg kjøpte MD opptakeren (MZ-N510), funket ikke USB tilkoblingen i det hele tatt. Det var bortimot tilfeldig at jeg sjekket USB portene i system menyen, fant ut at de var laget av VIA og søkte på nettet, fant så en "USB filter 1 driver" som på et øyeblikk fikset problemet (gammel PC, en bekjent opplevde ikke noe problem på sin nyere PC). Etter det gikk det greit, jeg bare kobler MD opptakeren til USB kabelen, og den spretter opp i programmet med oversikt over låtene på disken som er inne for øyeblikket. Men når jeg overfører CD'er til MD'er via Sonicstage (kunne ikke vært enklere, forøvrig, stort pluss for det til Sony), finner SonicStage navnet på låtene i kanskje 1 av 20 tilfeller, uansett om det er nye eller "godt innkjørte" CD'er. *GRR!* Jeg er ikke sikker på hva jeg skal gjøre for å få fikset dette. Startet nettopp EAC for å rippe en CD jeg halvveis antok EAC ikke ville finne da jeg begynte å bli vant med det fra SS, men "Ewan Pearson / Small Change" (herlig CD btw) dukket opp øyeblikkelig, med alle låtene og alt! Det er frustrerende at SS er så utrolig dårlig på dette! Jeg kjører update, men ingenting skjer, det er som programmet stort sett ikke engang prøver å søke på databasen på internet. Har noen tips som kunne hjelpe meg, ville jeg blitt takknemlig! *luftkyss og ristet pariserloff* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå