Spillredaksjonen Skrevet 3. oktober 2023 Del Skrevet 3. oktober 2023 Desse spela gler vi oss til i oktober Ein heil haug med gamle heltar vender tilbake denne månaden. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. oktober 2023 Del Skrevet 3. oktober 2023 Cities Skylines 2 kommer til å bli veldig bra. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 3. oktober 2023 Del Skrevet 3. oktober 2023 (endret) Hvordan kunne dere glemme storspillet Lords of the fallen, som hele soulsverden venter på? 🥴 Endret 3. oktober 2023 av Guybrush 3pwood Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. oktober 2023 Del Skrevet 3. oktober 2023 2 spill som får meg opptatt langt inn i 24.. Forza Motorsport (endelig) og litt moro med SMB 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 3. oktober 2023 Del Skrevet 3. oktober 2023 Guybrush 3pwood skrev (20 minutter siden): Hvordan kunne dere glemme storspillet Lords of the fallen, som hele soulsverden venter på? 🥴 Ikke glemt. Det ble nevnt ned mot slutten av artikkelen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. oktober 2023 Del Skrevet 3. oktober 2023 Alan Wake! Eg kom aldri så langt i Lords of The Fallen, så eg avventer og ser kva andre synest. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 3. oktober 2023 Del Skrevet 3. oktober 2023 (endret) Forza og Alan wake, spent på om de klarer å levere noe samme "feelingen" fra 1'ern 😲 Wargroove 2 regner jeg med blir kjøp og. Endret 3. oktober 2023 av Duriello Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. oktober 2023 Del Skrevet 3. oktober 2023 Klar for spider-man likte det første veldig godt. Synes ikke nummer 2 nødvendigvis ser så utrolig bra ut, men satser på det blir moro nok denne gangen også. Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 4. oktober 2023 Del Skrevet 4. oktober 2023 Kan dere ikke begynne å bruke litt mer kjærlighet på spillkalenderen på gamer.no, det er så mye hull og mangler: feks Assassin's Creed Mirage er ikke lagt til i listen for release imorgen. jeg er en aktiv bruker av gamer.no sin spill-kalender. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 4. oktober 2023 Del Skrevet 4. oktober 2023 Eyerock skrev (6 timer siden): Kan dere ikke begynne å bruke litt mer kjærlighet på spillkalenderen på gamer.no, det er så mye hull og mangler: feks Assassin's Creed Mirage er ikke lagt til i listen for release imorgen. jeg er en aktiv bruker av gamer.no sin spill-kalender. Heisann, Akkurat nå prøver jeg å holde den oppdatert om lag én gang i måneden med spill som kommer i nærmeste fremtid. Rundt månedsskiftet nå hadde vi noen problemer med det tekniske bak, i tillegg til opphopning av arbeid for meg ellers, som gjorde at Mirage ikke ble oppdatert. Fiksa det nå, og skal ta en ny runde så fort jeg får tid. Å løfte spillkalenderen generelt er noe vi nok bør se på – helt ærlig står det på ressurser akkurat nå. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. oktober 2023 Del Skrevet 4. oktober 2023 Arodem skrev (5 timer siden): Heisann, Akkurat nå prøver jeg å holde den oppdatert om lag én gang i måneden med spill som kommer i nærmeste fremtid. Rundt månedsskiftet nå hadde vi noen problemer med det tekniske bak, i tillegg til opphopning av arbeid for meg ellers, som gjorde at Mirage ikke ble oppdatert. Fiksa det nå, og skal ta en ny runde så fort jeg får tid. Å løfte spillkalenderen generelt er noe vi nok bør se på – helt ærlig står det på ressurser akkurat nå. Liker også ta en titt på denne i ny og ne, men synes stadig det er titler som mangler eller står med feil dato. Håper det blir ressurser tilgjengelig etterhvert 😊 Lenke til kommentar
slæsk Skrevet 7. oktober 2023 Del Skrevet 7. oktober 2023 AC Mirage skuffet litt med å være det minste spillet i serien. Forventet en god del mer innhold og funksjoner. Eneste jeg trives med er at de gikk back to basic med at det skal dreie seg mer om stealth. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 7. oktober 2023 Del Skrevet 7. oktober 2023 Håper Alan Wake 2 blir like bra som det første. Alan Wake på en regnfylt høstkveld, kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå