Gå til innhold

Etter Happybytes, Plussmobil bytter systemet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Delvis skrev (19 minutter siden):

Ser ingenting der, eneste som står er 4G med veldig svak skrift oppe i høyre hjørne.

Da har du nok ikke VoLTE. 4G har alle alle telefoner, men ikke samtale over 4G, også kalte VoLTE.

Lenke til kommentar
Trulss skrev (39 minutter siden):

Da har du nok ikke VoLTE. 4G har alle alle telefoner, men ikke samtale over 4G, også kalte VoLTE.

Ja skjønner. Kan ikke si jeg savner noe, men har nå et nokså enkelt mobilbruk da. Har planer om ny mobil uansett da. Syns batteriene på Motorolaene blir fort dårlige. må lade dem støtt. Batteriet på min gamle windows Lumia er mye bedre. Bedre telefon på flere ting faktisk. 

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Min OnePlus 11 er ikke støttet av HappyBytes, altså ingen wifi tale eller VoLTE.

Noen som vet hvordan man selv kan konfigrere telefonen slik at dette vil fungere ?

Altså hva skal ligge i filen /system/product/etc/apns-conf.xml ?

Lenke til kommentar

Jeg var borti en rimelig mobil fra Motorola her om dagen med Happybytes, og der var nå VOLTE aktivert og mulighet for WiFi-tale (sto påslått) og jeg mistenkte at dette var årsaken til samtalekuttene denne telefonen har slitt med som følge av dålrige WiFi-signaler.

I forbindelse med samtalebrudd var vi kontakt med Happybytes for noen uker siden som sa de ikke støtte tale over WiFi, så dette kunne da IKKE være problemet. Jeg vet ikke hva jeg skal tro, mulig de har aktivert dette nylig?

Nå fungerer telefonen uansett perfekt - endelig!

Det ser også ut til at de har byttet/endret abonnementene sine den senere tiden og de er nå mer aktutelle enn noen gang. Vi var lei problemer og abonnement som ikke passet oss helt, men nå forlenges kundeforholdet likevel, og vi ser ut til å oppgradere i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...