PC^2020 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) ja her er det no galt, har waterchill CPU og VGA kit med radioatorn foran pcen vel jeg har også 1 kabinett vifte som blåser inn op toppen bak, men såskulle jeg sett inn en nede ved hovedkortet og med ledningen falt av så har jeg ikke giddi å lodde den på igjen.. men forslag til hvordan jeg skal løse problemet, har bare klokka til 2.7 far 2.4 B type bilder: http://home.no.net/aod/forum/case/P1010077.JPG http://home.no.net/aod/forum/case/P1010093.JPG Endret 14. januar 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Du lurer på en mulig feilkilde til at du har for høy temp på CPU? Hva med goop? Har du en god goop som er bra tatt på? Du har radiatoren før CPU? Er finnishen på kjøleblokka bra? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 vel har artic 5 på skjerm og cpu lufta som kommer ut foran er syjt varm... trur du at det blir for mye når den vifta skal dra all kabinett lufta ut også? eller hva? eller fordi kjernen på vifta er så enormt varm.. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 ville prøvd og snudd viften sånn at den blåste luft utenfra og inn på radiator. sett gjerne inn vifter som blåser ut bak og i toppen.tror det ville hjulpet en del Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 og så du mener at jeg liksom skal dra den sinnsvake radioator lufta inn i kabinettet og vifter UT bak? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 og så du mener at jeg liksom skal dra den sinnsvake radioator lufta inn i kabinettet og vifter UT bak? selv om ikke det er den optimale løsningen vil det nok fungere bedre enn sånn som du har det no Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 da så, får få fingern ut asap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå