Gjest d37a1...835 Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar @leticia @Martelè @Vokteren Takk for fine svar Anonymous poster hash: d37a1...835 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Gjest d37a1...835 skrev (På 11.1.2025 den 15.29): @leticia @Martelè @Vokteren Takk for fine svar Anonymous poster hash: d37a1...835 ❤️ Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Ikke finne seg i offerrollen. Ta tak i det Lenke til kommentar
Eirikraude Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Leste nettopp trådstarters første innlegg, og vil si følgende: Å være uønsket singel må være vanskelig. Men å være uønsket singel med så mange negative tanker om seg selv, må være uutholdelig. Å være singel er i seg selv vanskelig. Men å være singel med selvfordømmelse, er selvfølgelig mye vanskeligere. Har du tenkt tanken, at din selvfordømmelse ikke har med ditt singelliv å gjøre? Hilsen Lars! 2 Lenke til kommentar
Gjest d37a1...835 Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar @Eirikraude: Har du tenkt tanken, at din selvfordømmelse ikke har med ditt singelliv å gjøre? Ja jeg klarer til tider å skille de to tingene og se at de ikke nødvendigvis har med hverandre å gjøre, men selvfordømmelsen gjennomsyrer til tider alle mine tanker og selvfølelse, og hva jeg har gjort eller ikke gjort, Kan føles som om jeg står på tiltalebenken i en rettsal og mange folk roper forskjellig stygge ting til meg, og at jeg har gjort feil ting og driti meg ut, janteloven osv. og jeg skal dømmes liksom. (Ala den siste episoden av "Seinfeld", der alle mennesker og ting de har i fortiden kommer frem og skal vitne i rettsaken mot dem.) Anonymous poster hash: d37a1...835 Lenke til kommentar
Gjest d37a1...835 Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Anonymous poster hash: d37a1...835 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå