Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dere menn som blir "valgt bort", hvordan velger dere å leve livene deres?

Gjest 113d6...552

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste nettopp trådstarters første innlegg, og vil si følgende: Å være uønsket singel må være vanskelig. Men å være uønsket singel med så mange negative tanker om seg selv, må være uutholdelig.

Å være singel er i seg selv vanskelig. Men å være singel med selvfordømmelse, er selvfølgelig mye vanskeligere. Har du tenkt tanken, at din selvfordømmelse ikke har med ditt singelliv å gjøre?

Hilsen Lars!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest d37a1...835

@Eirikraude: Har du tenkt tanken, at din selvfordømmelse ikke har med ditt singelliv å gjøre?

Ja jeg klarer til tider å skille de to tingene og se at de ikke nødvendigvis har med hverandre å gjøre, men
selvfordømmelsen gjennomsyrer til tider alle mine tanker og selvfølelse, og hva jeg har gjort eller ikke gjort,
Kan føles som om jeg står på tiltalebenken i en rettsal og mange folk roper forskjellig stygge ting til meg, og at jeg har gjort feil ting og driti meg ut, janteloven osv. og jeg skal dømmes liksom.
(Ala den siste episoden av "Seinfeld", der alle mennesker og ting de har i fortiden kommer frem og skal vitne i rettsaken mot dem.)

Anonymous poster hash: d37a1...835

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...