Gå til innhold

Røyk eller snus?

HuncH

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Snusen er da selvfølgelig obligatorisk foran datamaskinen, hvor jeg tilbringer mye tid, så det blir den del. La oss si en boks til dagen.

*Kremt* En burk per dag? Jeg bruker minimum 3-4 dager på en boks, da snuser jeg _mye_

Da trykker du i deg små priser gitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snusen er da selvfølgelig obligatorisk foran datamaskinen, hvor jeg tilbringer mye tid, så det blir den del. La oss si en boks til dagen.

*Kremt* En burk per dag? Jeg bruker minimum 3-4 dager på en boks, da snuser jeg _mye_

Tar du 1/8 av burken hver gang du tar deg en pris du da? :roll:

Eller smører du det på brødskiva kansje... hm, det må testes :thumbs:

Lenke til kommentar
Hører at begge deler er like farlig ...

Fatter ikke vitsen, er like patetiske begge deler, og man blir ikke noe tøffere av det heller.

Begynte da jeg jobbet på lager. hadde en pause i timen og da stakk alle ut å tok en røyk. Var mer den sosiale delen ved det som fikk meg til å begynne..

EDIT: men selvfølgelig mange begynner på ungdomsskolen for å tøffe seg.. Var sånn da jeg gikk på skole iallefall.

Du får det til å høres ut som at de på "trappa" ikke ville snakke med deg med mindre du begynte å røyke :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Tar du 1/8 av burken hver gang du tar deg en pris du da? :roll:

Eller smører du det på brødskiva kansje... hm, det må testes :thumbs:

Neh, èn pris i timen tenker jeg. You do the math.

Lenke til kommentar
Du får det til å høres ut som at de på "trappa" ikke ville snakke med deg med mindre du begynte å røyke :)

Var ikke det jeg mente. Røyka jo av og til på fester før jeg begynte og da ble det bare mer og mer fristende når jeg tok pauser og så alle de andre røyka.. lagerkultur ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
priser bare forran skjermen jeg. og litt på skolen, og på fest, og når jeg ser på film :ermm:

Hvor lenge har folk den i da?? selv har jeg den ca. 30min til 1 time (avhengig av hvor mye den renner og hvor jeg er)

30 min? You wish. Aldri i mitt selskap.

Har den i så lenge jeg føler for det. Så vel hele Kopps med samme pris i kjeften.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...