Gå til innhold

Røyk eller snus?

HuncH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en god pris skader ingen! personlig så liker jeg å ta meg en god pris general

til hverdags, og kanskje en sigarett og to til fest. jeg liker generelt ikke røyk, men man må jo gjøre unntak en gang iblant :green:

snus gjør hverdagen enklere. sitte med pcen og en god prill er konge :w00t:

www.generalsnus.com

Lenke til kommentar
Jeg for min del foretrekker snus av en del ulike grunner:

1. Snus er ikke så usunt som røyk.

2. Ønsker ikke å bli definert som en av "røykerne".

3. Mer praktisk, kan snuse når som helst og hvorsomhelst.

4. Billigere. For meg ihvertfall.

5. Smak.

:yes:

Lenke til kommentar

Snus er en vanesak og ikke noe pes etterhvert, ikke noe særlig i starten heller syntes jeg. Kommer jo litt an på hva man snuser selvsagt, litt lettere å begynne med noe porsjonssnus enn med grov snus eller noe sånt. Men, men for all del, har jo ingen hensikt å venne seg til snus hvis man ikke liker det!

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk gidder å drive med slik jeg, men snus er best. Da blir jo ikke jeg skada, noe som jeg blir av sånne uomtenksfulle, selvopptatte røkere. :p

(tull)

Røyking er sunt.

Røyk i lungenne forlenger livet. Bare se på røyka skjøtt, det jolder seg lengere en råt skjøtt.

De usunne røyk partiklenne som legger seg på flimmer hårene, de trener flimer hårene. Flimer hårene bøyer seg når partiklenne er på, og når en hoster, da forsvinner partiklenne, og håra reiser seg igjen. Situps kalles det.

Røyk hindrer skjøns sykdomer! Røyken etter sex er en av de bedre, dermed så håpper man like godt over sexen, for hva er da vitsen med å ha sex, det er da mye bedre og hoppe ret til røyken. Samme med frokosten, og de andre måltidenne ettervert. Så da for en spise forstyrelser, noe som er bra, for da blir en jo tynn.

Røyke undre svangerskap, noe norske kvinner er på verdens toppen i, det er også bra. Hvorfor skulle kvinner være så dumme og på føre barna skade om det ikke var bra da? Barna blir minde som følge av dette, noe som er bra. De fødes også tidliger, noe som også er bra. Grunnen til at dette er bra er at da slipper kvinnene å få så mye smerter under fødselen. Grunnen til at de får mindre smerter er at de når barnet ikke er så stort så behøver de ikke forstørre opningen som barnet kom inn i. Dermed gjør det ikke så vont.

(Henta lit røft og uprofisjonelt fra en morrsom røykekampanie på skolen, "Lær å røyke het den")

Lenke til kommentar

den nye røykeloven er vel noe streng. det er jo å drive korstog mot de stakkars røykerne!

synest det hører med røykelukt på fest, skal ikke komme hjem med nesten rene klær :green:

Skjønner ikke at folk gidder å drive med slik jeg, men snus er best. Da blir jo ikke jeg skada, noe som jeg blir av sånne uomtenksfulle, selvopptatte røkere. tongue.gif

det er hva jeg kaller dårlig holdning :p

snusleppe ser mildt sagt sløkket ut

det er barskt....

Lenke til kommentar

Meget bra holdning blandt folka her på forumet! snus for allti! og for å sei som ratata: "en god pris skader ingen!" :green:

Prisstigningen på tobakk, sammen med den nye røykeloven vil nok gi en tilkomst av nye "lovende" snusere! :D I fjor steg snussalget i Norge med rundt 17%, og med den nye røykeloven og de høye avgiftene på sigaretter, vil nok dette tallet stige betraktelig i år...

men det er sant som mangen sier: røyk hører med til fest! og sigar til høytidene :w00t:

Swedish Match har begynnt å satse på et større marked bl.a. USA som når har innført røykeforbud i NY.. hva tror dere om kurs-utviklingen på swma aksjene fremover? Vil general og andre swma produkt klare å slå igjennom på det amerikanske markedet? Og konkurrere med etablerete merker som Kodiak, Skoal, Timber Wolf osv.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...