Dawgster Skrevet 1. oktober 2023 Del Skrevet 1. oktober 2023 Jeg har tenkt på å skaffe et RTX 4090, men jeg har hørt litt forskjellige ting i forhold til coilwhine. Typ at det er noen modeller som har en del mer enn andre. Hvilke erfaringer har folk her rundt dette? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. oktober 2023 Del Skrevet 1. oktober 2023 Tror det i all hovedsak er lotto, Hadde ett MSI Suprim Liquid X 4090 som hadde helt horribel coilwhine, når pumpa på denne streiket etter noen uker ble det kortet byttet ut i ett vanlig MSI Suprim X, som i bunn og grunn er samme kortet bare med en annen kjøler og dette har nesten ikke hørbar coilwhine. Lenke til kommentar
Dawgster Skrevet 1. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2023 Ok. Jeg tenker på et fra enten MSI eller Asus. Men jeg har hørt at Asus sine er ganske ille? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 1. oktober 2023 Del Skrevet 1. oktober 2023 Føler det er like stor/liten sjanse uansett produsent og modell. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2023 Del Skrevet 1. oktober 2023 Har man gpu inni et kabinett, såhører man svært lite coilwhine Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2023 Del Skrevet 1. oktober 2023 27 minutes ago, 6u4rdi4n said: Føler det er like stor/liten sjanse uansett produsent og modell. True story Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. oktober 2023 Del Skrevet 1. oktober 2023 (endret) Nizzen skrev (14 minutter siden): Har man gpu inni et kabinett, såhører man svært lite coilwhine Da tror jeg du har vært svært heldig med dine møter med coilwhine, det kan være temmelig høylytt og irriterende, selv inne i ett kabinett. Endret 1. oktober 2023 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 1. oktober 2023 Del Skrevet 1. oktober 2023 Pass på at det virkelig er coilwhine hvis du hører noe, jeg ble litt lurt av ground loop noise når jeg plugget i bordhøytalere fra logitech (coilwhine kommer fra 3d kortet, ground loop noise kommer fra høytalerne) Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 2. oktober 2023 Del Skrevet 2. oktober 2023 Min suprim x air er også coilwhine fri, har ikke hørt noen klage på coilwhine på denne modellen (det jeg kan huske). Verdt å tenke på at vi nå kun er 12 mnd fra 5090 så jeg ville nok vært mest opptatt av pris selv. Lenke til kommentar
Dawgster Skrevet 3. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2023 18 hours ago, ps5 said: Min suprim x air er også coilwhine fri, har ikke hørt noen klage på coilwhine på denne modellen (det jeg kan huske). Verdt å tenke på at vi nå kun er 12 mnd fra 5090 så jeg ville nok vært mest opptatt av pris selv. Jeg har hørt at 5090 kommer til å bli enda dyrere? Uansett, vil et 4090 være bra nok i mange år framover? Spiller i 3840x1600. Jeg kan også legge til at jeg driver en del med Adobepakken, mest Illustrator, Photoshop og Premiere Pro. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 3. oktober 2023 Del Skrevet 3. oktober 2023 9 minutes ago, Dawgster said: Jeg har hørt at 5090 kommer til å bli enda dyrere? Uansett, vil et 4090 være bra nok i mange år framover? Spiller i 3840x1600. Jeg kan også legge til at jeg driver en del med Adobepakken, mest Illustrator, Photoshop og Premiere Pro. Hvis du ikke er rammet av samme infeksjon som mange av oss andre her der vi alltid må ha det siste og beste fra Nvidia, så vil 4090 holde i mange år. Isåfall kan Suprim X air absolutt anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå