Spillredaksjonen Skrevet 1. oktober 2023 Del Skrevet 1. oktober 2023 Dette er Starfield-modifikasjonane du treng Me har samla dei kjekkaste moddane til storspelet. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Nedron Skrevet 1. oktober 2023 Del Skrevet 1. oktober 2023 Fin samling denne. Jeg regner med at Starfield kommer folk til å lage modifikasjoner til , i mange år fremover. Personlig spiller jeg på Xbox Game Pass til PC, og har per nå ikke laste ned noen modifikasjoner. Vet ikke om det går an å få disse i Game Pass utgaven i det hele tatt. Jeg lurer på om noen vet om det går an å overføre "saves" fil fra game pass utgaven til Steam? Om det går an å overføre "saves" filen , kommer jeg nok til å kjøpe Starfield på Steam. Det blir lettere for meg administrere modifikasjonene der tenker jeg. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 1. oktober 2023 Del Skrevet 1. oktober 2023 Nedron skrev (53 minutter siden): Personlig spiller jeg på Xbox Game Pass til PC, og har per nå ikke laste ned noen modifikasjoner. Vet ikke om det går an å få disse i Game Pass utgaven i det hele tatt. Jeg lurer på om noen vet om det går an å overføre "saves" fil fra game pass utgaven til Steam? Om det går an å overføre "saves" filen , kommer jeg nok til å kjøpe Starfield på Steam. Det blir lettere for meg administrere modifikasjonene der tenker jeg. 🙂🙂 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 1. oktober 2023 Del Skrevet 1. oktober 2023 Det er fint å ha mulighet til å modde og det er jo en god bonus for pc-spillere, men jeg kjenner jeg får litt lyst til å spille gjennom på konsoll når jeg leser om mods for å få ytelsen opp på et akseptabelt nivå eller legge til grunnleggende alternativer (som FOV). Det blir nok gjennomspilling på pc her, men tror jeg drøyer til det mest grunnleggende i alle fall er på plass i grunnspillet da jeg kjenner jeg ikke har helt motivasjonen eller tiden til å styre med mods. Lenke til kommentar
Nedron Skrevet 2. oktober 2023 Del Skrevet 2. oktober 2023 @Duriello Takk skal du ha! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå