Muncie Skrevet 30. september 2023 Del Skrevet 30. september 2023 Jeg sliter litt her nå, musemarkøren har fått den store skjelven og rister hele tiden mens den flytter seg rundt på skjermen. Har brukt Logitech MX Master 25 i over 2 år uten problemer før dette oppsto for ett par uker siden, har siden prøvd Master 30 og noen mus med tråd uten at det ble noe bedre, noen ganger kan det være bra i 3-4 minutter hvis jeg har en kaldstart av maskinen, andre ganger virker det ikke. Det kan også virke som markøren er på feil sted siden jeg må klikke rundt på skjermen, trykker jeg direkte på ett felt på skjermen virker det ikke så jeg må prøve meg frem. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. september 2023 Del Skrevet 30. september 2023 blås inn i der laseren er, antagelig har du ett hår/støv inni musen der Lenke til kommentar
Muncie Skrevet 30. september 2023 Forfatter Del Skrevet 30. september 2023 (endret) Det virker ikke, har også prøvd med en helt ny MX 30 og 2 mus med ledning, fortsatt like ille. Endret 30. september 2023 av Muncie Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 30. september 2023 Del Skrevet 30. september 2023 prøv den samme musen på en annen enhet Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 30. september 2023 Del Skrevet 30. september 2023 (endret) Start > Søk > Enhetetsbehandling > Mus og andre pekeenheter > Søk etter maskinvareendringer Endret 30. september 2023 av Sydvest Lenke til kommentar
Muncie Skrevet 2. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2023 Jeg fant ut av problemet, driveren lå inne 2 ganger, hvis jeg slettet den ene som kom den tilbake ved restart, etter at jeg bare deaktiverte en av dem virker det som det skal igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå