Gå til innhold

Skal kjøpe dvd plater, hvor?


Anbefalte innlegg

Har tenkt til å bestille meg dvd plater på nettet, bare lurer på erfaringer og anbefallninger, jeg har en Nec 4x brenner og kan brenne på både + og -. Har tenkt til å bruke ca 200-300kr og vil ha så mange plater som mulig. Noen webshopper med kampanje på dette? Eller noen med gratis frakt? Tar imot alle svar. På forhånd takk

 

Mvh

Magnus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker That's Write 4x +R (-R har folk problemer med og de suger visstnok pung), 25-pakk fra Komplott. Koster ~ 13kr platen, og de er IMO helt topp.

Har NEC 1100A, og har enda ikke hatt en feilbrenning eller ølbrikke som ikke skyldes PEBCAK. (har brent rundt 40 plater)

 

Her er tråden til OC-Freak:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=164498

 

Dette skriver han om platene jeg nevner:

'That's write DVD+R 4X i 25 spindel: RICOHJPNR01. Meget bra plater som produseres av ritek men med teknologi fra ricoh. Virker på 8X i Plextor PX-708A. trolig det beste kvalitet/pris forholdet jeg har sett på lenge, 13kr pr plate!'

Lenke til kommentar

Kan også anbefale traxdata platene på Clas Ohlson, har testa disse i flere brennere uten problem. Ricoh produserte kvalitetsplater.

 

Til lindp: hvordan kan du si at han risikerer ikke kompatible plater på Clas? har du testa de? Er du sikker på at verbatim platene er kompatibel med hans brenner? Har samme brenner selv og kan garantere at de virker. Dessuten har de fuji plater der som er virkelig kvalitetsvare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...