mctæsa Skrevet 29. september 2023 Del Skrevet 29. september 2023 (endret) har kjøpt meg akrapovic carbonfiber helanlegg til yzf-rn min på finn, go lyd og ikkje vanskelig å montere. Forrige eier hadde dessverre ikkje dokumentasjon på godkjenninga, og jeg lurer på om det er mulig å få anlegget godkjent i vognkortet uten å dokumentasjon på anlegget? Om ikkje ligger jeg dårlig an😳 Endret 29. september 2023 av mctæsa skrivefeil. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 29. september 2023 Del Skrevet 29. september 2023 (endret) Hva får deg til å tro at dette anlegget er godkjent for bruk til annet enn banebruk? Endret 29. september 2023 av mobile999 3 Lenke til kommentar
Opsat500 Skrevet 29. september 2023 Del Skrevet 29. september 2023 mctæsa skrev (1 time siden): har kjøpt meg akrapovic carbonfiber helanlegg til yzf-rn min på finn, go lyd og ikkje vanskelig å montere. Forrige eier hadde dessverre ikkje dokumentasjon på godkjenninga, og jeg lurer på om det er mulig å få anlegget godkjent i vognkortet uten å dokumentasjon på anlegget? Om ikkje ligger jeg dårlig an😳 Ganske lavstatus med kjøretøy som bråker. Hadde jeg vært deg hadde jeg satt på eksospotte med ekstra støydemping. 4 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. september 2023 Del Skrevet 29. september 2023 Ingen dokumentasjon. Ingen godkjenning. Bråker det for mye kan du vel også få mangellapp med krav om utbedring. 2 Lenke til kommentar
mctæsa Skrevet 30. september 2023 Forfatter Del Skrevet 30. september 2023 mobile999 skrev (9 timer siden): Hva får deg til å tro at dette anlegget er godkjent for bruk til annet enn banebruk? Anlegget har hatt to eiere, dei har kommet seg gjennom kontroll og visning med anlegget. Lenke til kommentar
mctæsa Skrevet 30. september 2023 Forfatter Del Skrevet 30. september 2023 sedsberg skrev (8 timer siden): Ingen dokumentasjon. Ingen godkjenning. Bråker det for mye kan du vel også få mangellapp med krav om utbedring. Er vel bare å returnere👍🏼 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 30. september 2023 Del Skrevet 30. september 2023 (endret) mctæsa skrev (17 minutter siden): dei har kommet seg gjennom kontroll og visning med anlegget. ...og dette stoler du på? Har dette eksosanlegget påstemplet et identifikasjonsnummer som begynner med "E"? mctæsa skrev (10 timer siden): yzf-rn Hvilken årsmodell og slagvolum har denne motorsykkelen? Endret 30. september 2023 av mobile999 1 Lenke til kommentar
mctæsa Skrevet 30. september 2023 Forfatter Del Skrevet 30. september 2023 mobile999 skrev (4 timer siden): ...og dette stoler du på? Har dette eksosanlegget påstemplet et identifikasjonsnummer som begynner med "E"? Hvilken årsmodell og slagvolum har denne motorsykkelen? EC merket. Har ein yzf r125 i fra 2012 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 30. september 2023 Del Skrevet 30. september 2023 Du kan vell bare laste ned dokumentasjon fra nettet å bestille visning hos svv? Lenke til kommentar
mctæsa Skrevet 30. september 2023 Forfatter Del Skrevet 30. september 2023 Sjørøver skrev (4 minutter siden): Du kan vell bare laste ned dokumentasjon fra nettet å bestille visning hos svv? Mulig det går an, veit bare ikkje hvor Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 30. september 2023 Del Skrevet 30. september 2023 mctæsa skrev (21 minutter siden): Mulig det går an, veit bare ikkje hvor Du kan kanskje henvende deg til svv for veiledning. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 30. september 2023 Del Skrevet 30. september 2023 (endret) mctæsa skrev (5 timer siden): EC merket. Da er det ikke behov for å få eksosanlegget skrevet inn i vognkortet. Har du gjort et internettsøk på EC-nummeret? Endret 30. september 2023 av mobile999 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 2. oktober 2023 Del Skrevet 2. oktober 2023 Ligger på hjemmesiden til akrapovic, eller send en mail. Få med nummeret på potta, og e merket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå