raym123 Skrevet 29. september 2023 Del Skrevet 29. september 2023 Hei. Har et spørsmål ang hjemme wifi og sikkerhet, på min LG smart tv som jeg bruker som monitor så dukket det opp følgende: forespørsel fra (antageligvis navnet på en nabo) om lyddeling til din tv, vil du godta tilkoblingen? Tok blokker. Hvordan kan slike spørsmål forekomme når jeg har sterkt passord på wifi nettverket hjemme? Prøvde å koble med av wifi hos en bekjent og det var ingen måte for meg og lyd dele med den tven, vi har samme tven også. Så hvordan kan denne naboen ha fått til dette? Har ruteren min på en ASUS app, står jeg bruker wpa2 personal og sterkt passord.. Takker for svar angående dette :-) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. september 2023 Del Skrevet 29. september 2023 Bluetooth-enhet? 2 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. september 2023 Del Skrevet 29. september 2023 Kan det være et forsøk på å spille av musikk over Bluetooth? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 29. september 2023 Del Skrevet 29. september 2023 Det er nok bluetooth tilkobling, opplevd det samme et par ganger. Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 29. september 2023 Forfatter Del Skrevet 29. september 2023 Takk for svar, da fikk vi oppklart det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå