Diskusjon.no Skrevet 28. september 2023 Del Skrevet 28. september 2023 I hvert fall i Canada.Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 28. september 2023 Del Skrevet 28. september 2023 (endret) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Disney har allerede tapt, hva, 12 millioner abonnenter? Det er mange hundre millioner i året som de taper. Dette er ikke en god løsning og vil bare gjøre det enda verre for Disney. Endret 28. september 2023 av Yakamaru Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. september 2023 Del Skrevet 28. september 2023 Helt greit og veldig forståelig. Bedre løsning enn å øke prisen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. september 2023 Del Skrevet 28. september 2023 Da får de seg vel kanskje en oppvekker på hvem som gidder å betale for tjenestene deres. Jeg sa opp Disney+ for lenge siden nå. Har en bruker via noen jeg kjenner, typisk det de prøver å fjerne her. Det fører bare til mindre aktivitet for de for jeg blir ikke å gå tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå