Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ingen vil treffes fra datingappene


Gjest 84176...ed7

Anbefalte innlegg

Gjest f6f75...b34 skrev (33 minutter siden):

Jeg føler at meg og de andre som svarer her genuint prøver å hjelpe deg å forstå. Mens du skriver med store bokstaver skam dere.

Jeg spurte deg tidligere i tråden hvordan du takler tilbakemeldinger/kritikk, uten å få svar, men jeg tenker "skam dere" kommentaren din i caps lock etterfulgt av utropstegn gir svaret..

Du ønsker inderlig nærhet og intimitet med en mann skriver du. Det kan du nok få på kortsiktig basis. Tror du menn oppi årene med diffuse bilder og lite game har samme mulighet som deg? Ikke uten å gjøre noe ulovlig.

Siden du virker å være "spirituell" og støtter oppom diverse guruer og coacher skal jeg gi deg et coaching råd: Lykke er ikke å få alt du vil ha, men å innse hvor mye du allerede har.

Blir du mer tilfreds, lykkelig og glad vil du også bli mer attraktiv, ikke bare som potensielt kjærestemateriale, men også som en venn.

Som flere andre her har sagt, det er bra at du går til terapeut hvis du trenger det, men ikke reklamer med det nå du prøver å få noen på kroken. Astrologi, guruer, tebladspåing eller hva det måtte være er heller ikke attraktivt. Det er attraktivt med noen som tar ansvar for sine egne styrker og svakheter, ikke noen som legger skylden for sine feil på melkeveien sin posisjon relativt til mars ved midnatt.

Jeg kjenner noen kvinner oppi 40-årene som har gitt opp å finne en mann og som sier til meg at de følte seg bedre med seg selv når de hadde tatt den avgjørelsen. Den kan uansett hjelpe med å fjerne auraen av desperasjon, for det er ikke attraktivt for noe kjønn.

Jeg tenker at hvis dette innlegget ditt handler om at du vil føle deg bedre med deg selv så er Kvinneguiden riktig sted å poste. Der er det masse enslige kvinner og kvinner som er i forhold med menn de er misfornøyd med som kan støtte deg. Tåler du litt kritikk og er interessert i å finne ut hvordan markedet fungerer og hvordan du kan navigere det er du på riktig sted her.

Anonymous poster hash: f6f75...b34

Kvinneguiden? Ut fra hvordan TS beskriver seg selv så burde hun holde seg langt unna kvinneguiden. Der blir man hvertfall "slaktet"...

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest f6f75...b34

Frister nesten å gjøre et copy paste eksperiment på kvinneguiden nå 😀

Kvinner er hard mot kvinner på kvinneguiden, men de er enda verre mot menn i min erfaring så tipper trådstarter ville fått en del støtte og kommentarer a la om hvor jævlig menn er og at vi bare velger yngre kvinner for de er lettere å utnytte

Anonymous poster hash: f6f75...b34

Lenke til kommentar
BadCat skrev (9 minutter siden):

Nå er du ute og sykler på tynn is. Mann i mannevond står for menneske. Dyr kan være mannevonde, ikke kvinner.

Godt jeg har støttehjul, redningsvest og er en ganske så habil svømmer da. Per definisjon, ja. Men man tilegner seg visse måter å uttrykke seg på når man skriver, regner med du skjønner det. Jeg er av litt "eldre" årgang, så det var helt vanlig å omtale andre menn eller kvinner som var fiendtlig innstilt mot andre menn og kvinner,  som mannevond. Beklager om du er av en "nyere" årgang. 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7 skrev (13 minutter siden):

"Takk. Jeg har per definisjon vært uføretrygdet selv ved å være utenfor arbeidslivet"

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Er du klar over hvor provoserende det er for noen som har blitt tvunget ut i ufør, av staten, og høre?!

Ufør - betyr at du har utfordringer og medisinske årsaker som gjør at du ikke er i stand, per definisjon, til å være yrkesaktiv. Det er ett stempel i pannen - som ubrukelig, på en måte. Uttalelsene dine viser at du dømmer, og du dømmer hardt!!!Ordlegg deg bedre, ellers blir du dømt med samme mynt tilbake!

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest 412d8...ce6
21 hours ago, Guest 84176...ed7 said:

Bøkene ; The power of your subconscious  mind, Think and grow rich,  the power of your awareness,The big leap, The power of now. 
Bøkere er IKKE tull og tøys. Les deg opp så kanskje du endrer holdning. 

Det er fint å lære fra bøker, og det er bra å lese uansett hva det er. Men ikke tro at dette resulterer i en kjæreste, eller bedre menn, med mindre boken er kama sutra, eller noen kokebøker. 
For å få kjæreste så må du vite hva menn liker, og tilby dem det, da får du bedre menn som blir lenger.
Om du ikke finner noen så må du justere ned kravene dine, konkret forbedre degselv, eller forbli singel, så enkelt er det.
Om du vil forbli singel, men vil ha barn, så er IVF ett alternativ.

21 hours ago, Guest 84176...ed7 said:

Det er mange som har fått første barn etter 40 år. Det er høyere risiko selvsagt men man får tettere oppfølging og kan velge å fjerne det innen 12? uker om barnet ikke er friskt. 
Jeg har hørt mange historier der folk har fått tvillinger i 40-årene som sine første barn og ser ofte på tik tok fra over hele verden der folk har fått barn både på naturlig måte og med IVF. Jeg har ikke sjekket eggene mine. Noe jeg burde. Har tenkt på det lenge. 
Har ikke råd til å reise til Danmark. Foreldrene mine synes det er veldig synd om jeg må ta en slik løsning og være alenemor. De mener jeg fortjener bedre enn det og at barnet fortjener to foreldre. Selvsagt er det det optimale men med alder og slik kan man ikke velge det alltid. 

Alle vet det er mulig, ingen har sagt du vil bli steril ved fylte 40, det blir vanskeligere, og om du ikke har stabilt forhold ved 40 så må man også regne med litt tid for å date og bygge ett forhold, men også ved fylte 40 så har man nesten bare ett forhold å bruke mye tid på, plutselig er du 42, 12% får siste mensen ved fylte 45, så jeg antar noen % får siste mensen ved 42. Det er ikke uvanlig at kvinner 35-40 kommer i overgangsalderen, at NOEN kan få barn ved 40 45 50 osv, betyr ikke at du burde ta den risikoen, du er ikke ett gjennomsnitt, du kan godt være den uheldige som får siste mensen neste år.

Det er helt i orden å være alenemor, har du bare 1-2 barn slik så har du tid til å ta godt vare på dem, så er det veldig viktig da at du inkluderer barnets alternative mannlige rollemodeller, ofte onkel og bestefar, kanskje en god lærer.
Jeg syns faktisk at du burde be foreldrene dine spørre noen menn i gata etter dems nummer, kanskje du kan dirigere dem, og at de da spør om mannen kunne vært interessert i ett forhold med en sprudlende XX-åring. 0 risiko for å drite seg ut, og mannen blir ypperlig begeistret for å bli spurt, det er en måte å fange opp lokale menn utenfor appene.

1 hour ago, Guest 84176...ed7 said:

Jeg hae jobbet mye med meg selv. Vi alle har vel gode og dårlige egenskaper.

Fortell på appene hva du tilbyr, menn er veldig mottakelig for slikt, si for eksempel at du lager god mat og gir bra massasje, om du ikke gjør det så ta ett kurs, for det er 2 kvaliteter menn elsker. 
Om du forventer å falle pladask på første date så er det usedvanlig sjeldent, du må se ting i ett lengre perspektiv enn hva du en gang gjorde med byens rundbrenner. 

Om du var en 10'er eller 8'er da du var ung, og koste deg med de deiligste menn, så forstår jeg frustrasjonen du nå opplever, gjort er gjort, du kommer aldri til å tiltrekke deg det samme som du kanskje gjorde for 15 år siden. Du sitter i samme båt med 100 000 Norske kvinner i 30-årene, det er en gedigen tragedie at kvinner kaster bort 20-årene på endeløs studie, ''selvrealisering'', puling, og kariere. 

Anonymous poster hash: 412d8...ce6

Lenke til kommentar
16 hours ago, Guest 84176...ed7 said:

Helt oppriktig,hendene i været,sjakk matt etc. Burde jeg bare akseptere at kjærlighet eller sex ikke er for alle og ikke er for meg? For jeg har prøvd det meste bortsett fra at jeg har vært lite ute på byen i det siste. Lite som skjer her i denne lille byen og det er ikke mange å velge mellom eller noen jeg er intr i. Mange ungkarer men ingen vil noen ting og jeg gidder ikke prøve igjen med folk som ditchet meg eller oppførte seg dumt eller lignende. Og det er ofte de samme folkene på puben ellers så er her mye studenter men de er for unge. Jeg ser nå at jeg er begrenset og må prøve å være løsningsorientert men det er ekstremt fortvilt og jeg har grått endel(kall meg offer) pga jeg ønsker ting men kommer INGEN VEI.  
 

Kan ikke fortsette på appene når ingen vil møtes eller foreslår å treffes. Som sagt en som ville i mars men dessverre var ikke jeg interessert. Selv om han var en av få snille og hyggelig me folk på appen. Og han hadde slitt selv med at folk stoppet å prate etter litt og ingenting kom ut av det. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Du har hatt gode kort på hånda dine lenge, og har hatt overtaket på dating som en kvinne. Enten så har du spilt kortene dine feil, undervurdert dem eller mulig begge. Du kan velge og vrake i menn, mens menn må konkurrere for de kvinnene som er tilgjengelige. Å "bare" være en 6 eller 7 er mer enn godt nok for mange menn da dette er innenfor normalen. 

Du startet denne tråden for å få råd/tips til hva du kan gjøre, ikke sant? Ut ifra postene her i tråden så kommer det litt av at du har laget det et bilde av en mann som kun finnes i topp 10% av menn der ute, og de aller fleste i den gruppa er allerede tatt eller ikke interessert i første omgang. Menn bryr seg veldig lite om dama tjener mer enn dem eller ikke, og de bryr seg lite om sosial status. 

Er som @Colin. og @TwoFace nevnte, du kommer av, dog kanskje ikke med vilje, som mannevond. Må ha Mr. Perfekt, alt annet går bare ikke. Er en grunn til at jeg spurte om du er eller har vært en feminist, da man finner slik tankegang blant slike mennesker. 

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
Gjest 412d8...ce6 skrev (45 minutter siden):

Det er fint å lære fra bøker, og det er bra å lese uansett hva det er. Men ikke tro at dette resulterer i en kjæreste, eller bedre menn, med mindre boken er kama sutra, eller noen kokebøker. 
For å få kjæreste så må du vite hva menn liker, og tilby dem det, da får du bedre menn som blir lenger.
Om du ikke finner noen så må du justere ned kravene dine, konkret forbedre degselv, eller forbli singel, så enkelt er det.
Om du vil forbli singel, men vil ha barn, så er IVF ett alternativ.

Alle vet det er mulig, ingen har sagt du vil bli steril ved fylte 40, det blir vanskeligere, og om du ikke har stabilt forhold ved 40 så må man også regne med litt tid for å date og bygge ett forhold, men også ved fylte 40 så har man nesten bare ett forhold å bruke mye tid på, plutselig er du 42, 12% får siste mensen ved fylte 45, så jeg antar noen % får siste mensen ved 42. Det er ikke uvanlig at kvinner 35-40 kommer i overgangsalderen, at NOEN kan få barn ved 40 45 50 osv, betyr ikke at du burde ta den risikoen, du er ikke ett gjennomsnitt, du kan godt være den uheldige som får siste mensen neste år.

Det er helt i orden å være alenemor, har du bare 1-2 barn slik så har du tid til å ta godt vare på dem, så er det veldig viktig da at du inkluderer barnets alternative mannlige rollemodeller, ofte onkel og bestefar, kanskje en god lærer.
Jeg syns faktisk at du burde be foreldrene dine spørre noen menn i gata etter dems nummer, kanskje du kan dirigere dem, og at de da spør om mannen kunne vært interessert i ett forhold med en sprudlende XX-åring. 0 risiko for å drite seg ut, og mannen blir ypperlig begeistret for å bli spurt, det er en måte å fange opp lokale menn utenfor appene.

Fortell på appene hva du tilbyr, menn er veldig mottakelig for slikt, si for eksempel at du lager god mat og gir bra massasje, om du ikke gjør det så ta ett kurs, for det er 2 kvaliteter menn elsker. 
Om du forventer å falle pladask på første date så er det usedvanlig sjeldent, du må se ting i ett lengre perspektiv enn hva du en gang gjorde med byens rundbrenner. 

Om du var en 10'er eller 8'er da du var ung, og koste deg med de deiligste menn, så forstår jeg frustrasjonen du nå opplever, gjort er gjort, du kommer aldri til å tiltrekke deg det samme som du kanskje gjorde for 15 år siden. Du sitter i samme båt med 100 000 Norske kvinner i 30-årene, det er en gedigen tragedie at kvinner kaster bort 20-årene på endeløs studie, ''selvrealisering'', puling, og kariere. 

Anonymous poster hash: 412d8...ce6

Jeg har aldri pult rundt. Og jeg var litt sjenert fra 18-20 selv om jeg hadde mange beilere. Jeg hadde fyrer som kom springende etter meg etter utestedene stengte eller fra nash og prøvde seg hardt ville ha nr mitt,ville følge meg hjem og mer. Fine menn som tok meg med bak en butik feks og ville kline. Jeg var litt isdronning og sjenert pga jeg hadde lite erfaring så mange ble avvist eller holdt på en armlengdes avstand. Rotet og hadde småforhold med noen men jeg hadde ikke sex for første gang, før jeg var 20 og i en større by jeg studerte.  Har hatt noen fwb og forhold i byene jeg studerte i. 

 

Studietiden var veldig bra og ville aldri vært den foruten. Angrer på jeg ikke reiste til utlandet å studere. Ser nå unge folk studere på Hawaii etc. 

Jeg har forresten datet lite akademikere selv om jeg er akademiker selv. De fleste har kun hatt yrkesskole. Tilfeldig men jeg dømmer ikke av den grunn. Det betyr ikke så mye. Mange menn bryr seg om dette!!

 

 

Og oppvekstvilkår kan ha med hvordan du er som person i voksen alder og hvordan forhold blir eller ikke blir. Og om du jobber aktivt med å forbedre det,gir deg selv selv love etc kan bedre hvordan folk ser deg og gi bedre resultat enn om du alltid har negativ holdning og tenker du ikke er bra nok osv 👍

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Gjest 45d28...45f
23 hours ago, Guest 84176...ed7 said:

Bøkene ; The power of your subconscious  mind, Think and grow rich,  the power of your awareness,The big leap, The power of now. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Den typen bøker er et rødt flagg for min del. 

Anonymous poster hash: 45d28...45f

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7
Gjest 45d28...45f skrev (50 minutter siden):

Den typen bøker er et rødt flagg for min del. 

Anonymous poster hash: 45d28...45f

Hva feiler dere folk? Hjelpe meg. I rest my case til fordømming. Det er opplysende bøker om underbevisstheten din. Hvorfor er det er rødt flagg ? En person som ikke tåler at jeg leser selvhjelpsbøker etc er ikke rett for meg uansett👍👋 Han ene jeg snakket med i vinter som ville møte meg,om dette emnet, ble ikke skremt og vi snakket endel om det og meninger på godt og vondt.

Jeg er ikke spesielt spirituell. Men jeg tror litt på manifestering. Jeg har skrevet ned ting i notatbok og «glemt» det og det har blitt oppfylt. Slike ting tror jeg på fordi jeg har mange bevis. 
Livet skjer «gjennom» deg ikke med deg. Du styrer 90% av livet ditt. Mange tror at «livet bare skjer» som om noe utenfor deg styrer hva du skal oppleve🤣🤦‍♀️

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7

Sveipet høyre på nesten alle nå og folk match med fire stk på fem min. Fjernet tre av dem. En skreiv raskt til meg og sa han var veldig nysgjerrig. Jeg forklarte greia med svart bilde og han ber om snap etter to min🤦‍♀️ Fjernet han sporenstreks. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lenke til kommentar
Gjest 84176...ed7 skrev (2 timer siden):

Sveipet høyre på nesten alle nå og folk match med fire stk på fem min. Fjernet tre av dem. En skreiv raskt til meg og sa han var veldig nysgjerrig. Jeg forklarte greia med svart bilde og han ber om snap etter to min🤦‍♀️ Fjernet han sporenstreks. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Det er så enkelt som at folk vil se hva man prater og prøver seg på. Bilder av hele deg, ikke kun et ansikt. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 45d28...45f
2 hours ago, Guest 84176...ed7 said:

Hva feiler dere folk? Hjelpe meg. I rest my case til fordømming.

 

2 hours ago, Guest 84176...ed7 said:

Sveipet høyre på nesten alle nå og folk match med fire stk på fem min. Fjernet tre av dem. En skreiv raskt til meg og sa han var veldig nysgjerrig. Jeg forklarte greia med svart bilde og han ber om snap etter to min🤦‍♀️ Fjernet han sporenstreks. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Lol.

Anonymous poster hash: 45d28...45f

Lenke til kommentar
Gjest f6f75...b34
Gjest 84176...ed7 skrev (2 timer siden):

Sveipet høyre på nesten alle nå og folk match med fire stk på fem min. Fjernet tre av dem. En skreiv raskt til meg og sa han var veldig nysgjerrig. Jeg forklarte greia med svart bilde og han ber om snap etter to min🤦‍♀️ Fjernet han sporenstreks. 

Anonymous poster hash: 84176...ed7

Jeg har -ingen sympati-

Du har -ingen selvinnsikt-

Tror jeg tar en pause fra denne tråden. Fjerner 3stk og en fyr umiddelbart fordi han vil snakke med deg på snap og du klager over å være singel 🤣 gud bedre meg

Anonymous poster hash: f6f75...b34

Lenke til kommentar
Gjest f6f75...b34 skrev (2 minutter siden):

Jeg har -ingen sympati-

Du har -ingen selvinnsikt-

Tror jeg tar en pause fra denne tråden. Fjerner 3stk og en fyr umiddelbart fordi han vil snakke med deg på snap og du klager over å være singel 🤣 gud bedre meg

Anonymous poster hash: f6f75...b34

Du skjønner virkelig ikke hvorfor folk ikke vil legge til folk de ikke kjenner på snap når man allerede har et sted man kan bli kjent? Det handler om personvern.

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...