Gjest c2e00...415 Skrevet 28. september 2023 Del Skrevet 28. september 2023 Gikk på en smell denne uken og tok ut alt for mye Euro i en minibank. Tilbake i Norge regnet jeg med jeg fikk vekslet i min bank men dette hadde de sluttet med for årevis siden ble jeg fortalt og at ingen banker i byen drev med slik. Så hvilke muligheter har jeg? Kan jeg veksle på de større flyplassene feks? København? Oslo? Anonymous poster hash: c2e00...415 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 28. september 2023 Del Skrevet 28. september 2023 I Oslo kan du bruke f.eks. western union oslo ved rådhuset. Dog dyr konverteringsrate. Dette vil nok gjelde norske banker også. Lenke til kommentar
leticia Skrevet 29. september 2023 Del Skrevet 29. september 2023 Gjest c2e00...415 skrev (På 28.9.2023 den 11:21 AM): Gikk på en smell denne uken og tok ut alt for mye Euro i en minibank. Tilbake i Norge regnet jeg med jeg fikk vekslet i min bank men dette hadde de sluttet med for årevis siden ble jeg fortalt og at ingen banker i byen drev med slik. Så hvilke muligheter har jeg? Kan jeg veksle på de større flyplassene feks? København? Oslo? Anonymous poster hash: c2e00...415 Forex bank har filial noen steder i Norge. Men jeg tror nok at jeg hadde latt pengene bli liggende til neste gang du skal til EU. Å veksle inn til norske er virkelig ikke verdt det pga den dårlige kursen du får. Eneste årsak for å veksle inn er hvis du faktisk trenger de norske pengene pga du har dårlig økonomi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå