Spillredaksjonen Skrevet 27. september 2023 Del Skrevet 27. september 2023 Horizon Forbidden West kommer til PC Sony har bekreftet at en samlepakke kommer til Steam og Epic i 2024 Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. september 2023 Del Skrevet 27. september 2023 (endret) Dette må vel sies å være en meget god port. Generelt skal det sies at Decima-motoren som driver dette er ekstremt godt optimalisert og det er imponerende å se at den også lar seg så godt porte til PC. Naughty Dog sine titler til PS4 som portes til PC krever jo til sammenligning en temmelig beefy maskin hvis man ønsker å spille i høykvalitet 1080p. En kan si hva man vil om konsoller og hvor svak hardware de har, men når en ser slike problemer med portinger så skjønner man at det ikke er så verst original-hardware likevel. Endret 27. september 2023 av vidor Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 27. september 2023 Del Skrevet 27. september 2023 Likte det første spillet veldig godt på PC , og ja det var lettdrevet og vakkert. Helt klart en bra port. Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet 27. september 2023 Del Skrevet 27. september 2023 Decimamotoren er helt sjef. Spiller nå Jedi survivor PS5 og det er helt sjukt hvor dårlig optimalisert det spillet er med popins, uklare kanter på figurer og rendringer i synet og hakkete filmsekvenser. Flere burde bruke Decima! Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 28. september 2023 Del Skrevet 28. september 2023 Likte godt Zero Dawn. Gleder meg til dette, men håper bare vi får flere PS spill på PC. Det er mye bra der. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 29. september 2023 Del Skrevet 29. september 2023 Gode nyheter.. Spilte HZD på PC og likte det fantastisk godt. Men var alltid uaktuelt å kjøpe en konsoll bare for å spille oppfølgeren. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 4. oktober 2023 Del Skrevet 4. oktober 2023 Det blir nok bra som alltid Men jeg liker best slike spill på Playstation og er uaktuelt å kjøpe spillet på nytt for å spille det på pc jeg gjorde det med Zero Dawn og var fornøyd men som sagt bedre på PS! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. oktober 2023 Del Skrevet 4. oktober 2023 Tror nok det er et av de best optimalisert spillene en får tak i til Playstation. Det eneste jeg har bitt meg merke i er at jeg har lagt merke til texture-popin en sjelden gang. Ellers får du kanskje en framedrop på 1-2 frames på de mest ville fightene. Det er eksepsjonelt bra levert og skjer kun når ting er superoptimalisert hele veien. Helt klart at hele spillmotoren er supertrimmet og ikke lappet på i hui og hast. De fleste utviklere ligger som regel langt under dette kvalitetsnivået i stabil ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå