Mag ne Skrevet 27. september 2023 Del Skrevet 27. september 2023 Heretter skriver jeg også russland. Nye språkregler gjør at ukrainerne kan skrive Russland med liten r – NRK Urix – Utenriksnyheter og -dokumentarer 1 1 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. september 2023 Del Skrevet 27. september 2023 Har gjort dette en stund allerede. Jeg gir de ikke en gang stor bokstav i begynnelsen av en setning. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. september 2023 Del Skrevet 27. september 2023 Greit at de i Ukraina gjør det. Å begynne med det her i Norge hadde vært rart. Russland er jo tross alt mer enn Putin og co. Lenke til kommentar
qwerty11 Skrevet 28. september 2023 Del Skrevet 28. september 2023 Høres ganske patetisk ut spør du meg. Litt som små barn. Men så er jo lederne her i vesten som små barn med store våpen. Som surfer på generasjonene før dem og ødelegger sakte men sikkert det de har. 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. september 2023 Del Skrevet 28. september 2023 3 minutes ago, qwerty11 said: Høres ganske patetisk ut spør du meg. Litt som små barn. Men så er jo lederne her i vesten som små barn med store våpen. Som surfer på generasjonene før dem og ødelegger sakte men sikkert det de har. Det der var en perfekt beskrivelse av russerne. 5 1 Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 29. september 2023 Del Skrevet 29. september 2023 Hvilken rolle spiller det egentlig? Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland Russland 1 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 29. september 2023 Del Skrevet 29. september 2023 Rasshøl er bedre. For å bidra mer saklig 😛 Russere er mer enn Putin ja. Når befolkningen er passiv eller gir faen, er ikke befolkningen stort bedre. 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 29. september 2023 Del Skrevet 29. september 2023 (endret) Jeg synes høyst personlig at dette bare er utrolig barnslig. Jeg har hatt mennesker mitt liv som har gjort meg skikkelig vondt og som jeg ikke har høye tanker om, men jeg kommer fortsatt til å skrive navnet deres med stor bokstav først for det er jo slik man skriver ting. Jeg lager ikke noen regel om at jeg bare skal omtale folk jeg liker med stor forbokstav. Det blir for dumt. Jeg kommer fortsatt til å skrive Hitler og ikke hitler. Holocaustoverlevende som skrev om sine erfaringer omtalte også gjerningsmennene med stor forbokstav. Endret 29. september 2023 av Morromann Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 29. september 2023 Del Skrevet 29. september 2023 Just now, Morromann said: Jeg synes høyst personlig at dette bare er utrolig barnslig. Jeg har hatt mennesker mitt liv som har gjort meg skikkelig vondt og som jeg ikke har høye tanker om, men jeg kommer fortsatt til å skrive navnet deres med stor bokstav først for det er jo slik man skriver ting. Jeg lager ikke noen regel om at jeg bare skal omtale folk jeg liker med stor forbokstav. Det blir for dumt. Jeg kommer fortsatt til å skrive Hitler og ikke hitler. Har du vært truet på livet og dine venner/familie blitt torturert eller sprengt til døde av Hitler? Viktig å huske på at Napoleon ikke var lav. 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 29. september 2023 Del Skrevet 29. september 2023 shockorshot skrev (Akkurat nå): Har du vært truet på livet og dine venner/familie blitt torturert eller sprengt til døde av Hitler? Viktig å huske på at Napoleon ikke var lav. Les det siste jeg editet inn. Og det er det jeg kommer til å skrive om den saken. Jeg har sagt det jeg føler for å si om denne saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå