Stig_W Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Satt med Morrowind i går kveld, utforska Pelagiad littegrann, liten og koselig by det også.... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Det er i alle fall et sted jeg hater. Det er Urshilaku Camp! Fordrar verken naturen, folka eller bygningene der. Endret 17. januar 2004 av CobraM Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Har endret mening med hvilken by som er best(hittil) og det er....Caldera!Den er ganske liten i forhold til Balmora,men den er koseligere.Det eneste er jo at Balmora er en ganske lett by å finne fram i og den har det meste av butikker og guilds. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Kanskje en moderator kan flytte denne tråden her til Morrowind kategorien? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Trives best i Balmora og Suran. Balmora er litt bedre med tanke på at den har både Stilt Strider og Mages Guild. Gjør det litt lettere å komme seg til og fra andre steder. Men jeg har et tårn i Suran så jeg har flott utsikt over byen. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Aller best liker jeg nå Raven rock. Maken til koselig plass skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hvor ligger Raven Rock da? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Vest for frostmoth på Solstheim. Den blir bygd etterhvert som du gjør missions. Nå er den min by! MOHAHA Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 jaja.... er glad i sadrith mora jeg... og all wilderness bare digger det !! men av byer.. ?? Balmora og Ald'ruhn må jeg vel si... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Likte Balmora før men yndlingsbyen min er faktisk Seyda Neen.. En rolig liten by, med fin utsikt og fine hus.. Men det ligger litt utenfor sentrum da.. Det er LITT kjipt Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 ja.. sentral beliggenhet har ganske mye å si.. kjipt om du må bruke fem seks minutter på å gå i øde marken hele tiden... du kan selvsagt mark/recall da, men.. litt kjekt å kunne bruke de til quests! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Joda.. Men naturen o.l rundt Seyda Neen synes jeg er bra Balmora er for firkanta.. Ellers er Suran en ganske fin by.. Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Ja.. Digger naturen der jeg og.. Bare løpe rundt å sanke ingredienser som en liten Rødhette med den verste øksa i sekken.. harr harr Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg er ikke akkurat natur-mennesket jeg da,då jeg holder meg til byene.Har utforsket mer og mer av Vvaderfell og liker meg godt i de forskjellige byene,fordi de har sitt eget preg. Seyda Neen:Har en liten nostalgi for denne byen og har litt natur jeg kan gå i. Balmora:Veldig mange gode shops og en fin by. Caldera,Pelagiad,Ebonheart:Har middelalderstilen som jeg digger Vivec:Utrolig mange muligheter +at den er så stor. Ald Ruhn:Stor fin by med noen muligheter. Har ikke sjekket Telvanni byene ennå,men jeg kommer nok til å gjøre det en gang Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hmm... synes faktisk Vivec ble bedre med expansion... (den man laster ned..) Ble liksom litt mer å se på da.. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Hmm... synes faktisk Vivec ble bedre med expansion... (den man laster ned..)Ble liksom litt mer å se på da.. Hvilken nedlastbar expansion sikter du til? Link? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Det er en mod som adder div brygger, NPCs og lignende til Vivec... Det blir liksom litt mer liv der, på en måte.. Her Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg liker Caldera best. så og si sol ute hele dagen, sjeldent overskyet, og det er generelt en pen liten by! og den har Den største ebony gruve systemet på hele vvardenfell! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Og når det gjelder deler av øya så må jeg si at jeg liker Grazelands best! Lenke til kommentar
Nolander Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Liker Balmora, Caldera og Delagiad. Balmora er ikke en spesielt fin by, men den har bra beliggenhet og både stilt strider og Mages Guild. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå