Stig_W Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Morrowind er et herlig atmosfærisk spill med mange flotte detaljer, både arkitektoniske detaljer samt bra organiske detaljer. Spillet er lett å leve seg inn i om man faller for det, og dermed er det også etterhvert enkelte steder man liker å besøke om igjen. Personlig føler jeg meg alltid hjemme når jeg stikker turen innom Balmora, jeg bare elsker den byen. Vanskelig å sette fingeren på akkurat hva som gjør det til favorittbyen min, men det er nok en kombinasjon av at dette er den første byen man kommer til etter man starter spillet for første gang, samt at man finner masse spennende butikker, NPCere og bygninger her... Endret 14. januar 2004 av Stig_W Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Sorry for off-topic, men noen må si ifra, nå er det nok Morrowind poster. "Hvilken rase er du" "Skryte tråd for Morrowind" "Hvilken rase er du" "Hvilken type liker du best" "Hvor bor du" "Hvilken by liker du" Jeg mener: Jeeeeezzzzzuuuueeess! (Og det er ikke ofte jeg bruker det ordet om noe) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Begynner å bli en del MOrrowind poster ja .... Men tilbake til topic, Balmora er nok det best stedet ja... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Khuul. Herlig fiskelandsby helt i nord. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Liker ikke arkitekturen på byggninganne i Balmora. Får meg til å tenke på ---> Midt østen ---> Terrorisme----> World trade center-----> død, som er en trist tanke. Liker: -Caldera: Arkitekturen på byggninganne er fin, pluss det er noen bra shoper der. -Ebonhart: Får meg til å tenke på----> Midelalderen----->Slott-----> Riddere---->Ære og berømelse, som er en hapey tanke. -Peligad: av samme grun som Ebonhart, men ikke fult så bra. Var noen flere som var pene mener jeg, men husker ikke de nå Missliker: -Balmore: se over -Vivec: Er bare stygg. Mange shoper da, men stygg og forvirrande. -Ald Ruhn: stygg denne også. Liker ikke sandstormenne i dette området heller -Sedrit mora: Liker ikke de plante greine, er ikke helt min stil i dette spillet. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Har bare fått spilt et par timer sammenlagt i Morrowind, såvidt startet tipper jeg, men har nå vært i et par byer iallefall. Og Balmora vil nok for evig og lltid være yndlingsbyen min. Oversiktlig, fin, koslig og så videre Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Liker Balmora, den er som et hjem for meg. Den er kanskje litt stygg, men det er så mange oppdrag der, og den ligger så sentralt. Vivec er altfor stor og uoversiktlig. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hittil er Balmora best for meg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 jeg føler meg mest hjemme i balmora Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg er litt overrasket over hvor mange som har tatt Balmora til seg på samme måte som meg selv... Hadde egentlig trodd at flere ville ha valgt en annen by enn Balmora, noe som (for meg) hadde vært intressant å lese om... Har ikke brukt så mye tid i andre byer enn Vivec og Balmora, kunne tenkt meg å høre om positive ting fra andre byer... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Balmora er fin. Ikke for stor, ikke for liten. Oversiktlig. Nesten perfekt. Synes markedsplassen burde vært større/flotttere, dessuten kan designen på bygningene bli litt ensformige i lengden. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Litt oppussing på markedsplassen hadde vært greit ja,men balmora er bare best Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Liker vel egentlig de byene med litt middelalderpreg best. Pelagiad og Caldera, for eksempel. De ser i alle fall penest ut. Ellers er det nok Balmora jeg er oftest, og derfor blir den byen litt spesiell. Når det er sagt er det Ald-Ruhn som er den byen jeg personlig føler meg mest knyttet til, og det er alltid litt spesielt å komme dit. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Er det bare meg som ikke liker Balmora her?!?!? Arkitekturen på bygninganne i balmora er jo bare helt sugene da. Greit at det er en del oppdrag der, og en del shops, men det er jo sinsykt nitrist og gå der da. Er jo så grått og trist der, og firkanta. Jeg liker de midelaldre prega byanne best jeg. De er bare sinsykt fete. De er kanskje ikke like sentrale som balmora med tanke på oppdrag og shops alle sammen, men de gir ikke ut triste og dystre vibrasjoner i vertfall Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Jeg har jo skrevet at Balmora er best,men jeg har jo ikke akkurat utforsket så mye da...håper at middelalder byene er bra. Endret 14. januar 2004 av Playmaster Lenke til kommentar
simes Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Liker vel egentlig de byene med litt middelalderpreg best. Pelagiad og Caldera, for eksempel. De ser i alle fall penest ut. Ellers er det nok Balmora jeg er oftest, og derfor blir den byen litt spesiell. Når det er sagt er det Ald-Ruhn som er den byen jeg personlig føler meg mest knyttet til, og det er alltid litt spesielt å komme dit. Dette er akkurat dette jeg hadde tenkt til å skrive, så så jeg at det allerede var skrevet. Jeg er helt enig! Må forøvrig si at faktisk alle byene er fantastiske på sin egen spesielle måte. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Khuul er jo også tøff, litt fattigslig, men veldig kul. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Liker best Pelagiad og Ebonheart. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) En ekte kriger bor i villmarka. Byer er til for plyndring og drap! Slik følte iallefall den forrige Norden min på xbox det. En god by, er en nedbrent by! Neida... Seyda Neen i solnedgang. Perfekt (for alle untatt den ene Norden) Endret 15. januar 2004 av The_evil_blue_toad Lenke til kommentar
alt Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 liker balmora nærme hust mitt og fin by, men det skulle gått an å fått hus utafor mournhold... også hvis ikke det ødelegger for noen så ville jeg gjerne visst hvor de andre husene for redoran og mages er?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå