Gå til innhold

Altec Lansing 621 2.1 vs Logitech Z-2200 2.1

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har planer om å kjøpe meg et 2.1 sett. Har sett litt på disse..

Altec Lansing koster 979 kr og Logitech sitt 1300 kr. Så er det mye forskjell på disse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Oki...sub'en til Logitech er vel ikke såå mye bedre...eller jeg tror det blir litt unødvendig. Så jeg går nok for Altec. :)

Btw: hvor bør jeg plassere sub'en, og bør jeg kjøpe nytt lydkort? Har et 3-4 år gammelt 4.1 fra creative..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ok....en kamerat av meg har Z-680. Det har veldig bra lyd ja! Men det jeg lurer på er om det er verdt det i forhold til Altec...

Lenke til kommentar
Det eg hører er veldig bra med altec er mellom tone. Vel eg har ikke hørt altec men har hørt litt forkjellige i butikken og likte lyden best til z-2200 som ble den eg kjøpte og eg angrer ikke i det hele tatt. Sinnsyk lyd! :wow:

Hei

Har logotech z-560 og er veldig fornøyd med disse. Kan spille eneormt høyt med masse bass og klar lyd, passer best til teckno,dance. Har hørt altec lansing sine og de har meget fin og Behagelig lyd. Passer best til country,klassisk,rock og pop synes jeg. Så det spørs egentlig hvilken type musikk du skal høre på. Skal du se film må du ikke gå for et 2.1 system. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Det eg hører er veldig bra med altec er mellom tone. Vel eg har ikke hørt altec men har hørt litt forkjellige i butikken og likte lyden best til z-2200 som ble den eg kjøpte og eg angrer ikke i det hele tatt. Sinnsyk lyd!  :wow:

Hei

Har logotech z-560 og er veldig fornøyd med disse. Kan spille eneormt høyt med masse bass og klar lyd, passer best til teckno,dance. Har hørt altec lansing sine og de har meget fin og Behagelig lyd. Passer best til country,klassisk,rock og pop synes jeg. Så det spørs egentlig hvilken type musikk du skal høre på. Skal du se film må du ikke gå for et 2.1 system. :p

Jeg hører for det meste på rock o.l. Så jeg har bestilt Altec sine nå. Gleder meg! :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Har du bestillt altec lansing acs 641 eller 621?

Jeg har 641'en og de er dritbra synes jeg

Jeg kjøpte 621. :) Det er vel det samme som 641 bare 2.1 i stedet for 4.1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...