Gå til innhold

Hvilken programmer? (xbox)

AndersBob

Anbefalte innlegg

Hvis jeg sender xboxen inn for å bli chippet, hvilket programmer må jeg legge inn på etterpå? For å spille f.eks divx? Tenkte jeg skulle sende den til hammar.no, er de dyre og til å stole på? Er ganskse uaktuelt å modde den selv, siden jeg ikke er noe særlig fingerferdig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger i hovedsak et dashboard... f.eks EvoX eller Avalaunch.. Jeg vil anbefale avalaunch (har begge, men kjører avalaunch nå)

Og hvis du vil spille av fimer, musikk++ så trenger du Xbox mediaplayer...

Hvis du bruker EvoX trenger du også FTP program og Boxplorer.. mens dette ligger inne i Avalaunch... :thumbs:

Du finner det du trenger på #xbins Efnet

Lenke til kommentar
Du trenger i hovedsak et dashboard... f.eks EvoX eller Avalaunch.. Jeg vil anbefale avalaunch (har begge, men kjører avalaunch nå)

Hvis du bruker EvoX trenger du også FTP program og Boxplorer.. mens dette ligger inne i Avalaunch... :thumbs:

Du finner det du trenger på #xbins Efnet

Djises..... Hvilken programmer..??? Det heter da hvilke programmer, eller så har jeg bommet de siste 400 norsktimene. Anbefaler nevnte Avalaunch....

Lenke til kommentar

Du finner det du trenger på #xbins  Efnet

Djises..... Hvilken programmer..??? Det heter da hvilke programmer, eller så har jeg bommet de siste 400 norsktimene. Anbefaler nevnte Avalaunch....

har ikke helt skjønt det derre med modding av xboxen :blush: . Hva kan man gjøre når man setter inn en modchip?hvor mye koster det? Fortell alt om moddingen....

Lenke til kommentar
De fleste byter BIOS. Dette koster rundt 500kr

Du kan spille backup spill/import. Spille av DVD-filmer uten å ha dvd-kit. Spille av divx, xvid. mpeg osv. Bruke xbox'n som jukebox. Og mye mer.

HVis jeg modder xbox`en, kan jeg da bruke den som en pc? Kan man ha vanlig opprativsystem som windows f. eks.? Hvis man kan det, supert :thumbs::w00t: !!!

Lenke til kommentar
HVis jeg modder xbox`en, kan jeg da bruke den som en pc? Kan man ha vanlig opprativsystem som windows f. eks.? Hvis man kan det, supert :thumbs::w00t: !!!

Det er hardwaremessig mer eller mindre en pc, men på nåværende tidspunkt, nei til windows, ja til Linux.

For de flest er vel boxen med modd blitt en fullverdig multimediamaskin som spiller alt av lyd og bilde, og med stor HD som lagrer alt dette med ftptilgang osv.

For alle som er nyskjerrig og som vil ha en gjennomgang av hva en moddet box kan gjøre, sett av en times tid til litt videotitting..

http://www.techtv.com/screensavers/howto/s...3420568,00.html

Anbefales på det sterkeste! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...