ABA Skrevet 25. september 2023 Del Skrevet 25. september 2023 Hvem er anbefalt å ta MR og røntgen hos? Evidia (Aleris) eller Unilabs? Hvem har de beste radiologene som virkelig gransker bildene nøye? Lenke til kommentar
Gjest ad8ce...215 Skrevet 2. oktober 2023 Del Skrevet 2. oktober 2023 Jeg har tatt både MR og CT hos unilabs og jeg følte meg ikke spesielt velkommen hos radiografene. Anonymous poster hash: ad8ce...215 Lenke til kommentar
Ekspertkommentator Skrevet 3. oktober 2023 Del Skrevet 3. oktober 2023 (endret) On 26.9.2023 at 1:03 AM, ABA said: Hvem er anbefalt å ta MR og røntgen hos? Evidia (Aleris) eller Unilabs? Hvem har de beste radiologene som virkelig gransker bildene nøye? NRK avslørte at Unilabs er et skikkelig drittselskap som sendte 170,00 bilder til billige leger i Transylvania (Romania). Leger som selvsagt ikke er godkjente i Norge. Unilabs har vissnok sluttet med dette men det viser mentaliteten i det "nye" norske helsevesenet hvor Unilab sin radiologidirektør i dette tilfellet heter "Baber Qazi". Mange av våre nye landsmenn tenker helt anderledes. Norske lover, verdier og etikk er veiledende. Melke staten og drite i kundene har prioritet. Så hvem skal nå gå tilbake å sjekke og kvalitetssikre de 170,000 bildene som var gransket av leger uten godkjenning som jobbet for Unilabs? https://www.nrk.no/rogaland/xl/i-skjul-sender-unilabs-norske-rontgenbilder-til-romania-1.16289933 https://www.nrk.no/rogaland/unilabs-avslutter-omstridt-romania-avtale-etter-nrk-avsloring-1.16306476 Endret 3. oktober 2023 av Ekspertkommentator 1 Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 3. oktober 2023 Del Skrevet 3. oktober 2023 Det kan jo hende at de er flinkere i Transylvania enn i Norge når det kommer til tolkning av bildene. Om de nå ikke gjør dette lenger har de sikkert sett etter rimeligste alternativ her i Norge og kvaliteten kan ha blitt forringet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå