Abnorm Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 (endret) Min svigerfar spurte om jeg kunne hjelpe han med et problem, men jeg har måtte melde pass. Han kan kun motta e-post på sin iPhone 11 når laderen er tilkoblet. Slik har det også vært med hans forrige iPhoner. Hva er årsaken til dette? Jeg tenker selv at det må være noe i innstillingene, men jeg klarer ikke finne ut av det. Endret 24. september 2023 av Abnorm Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 Abnorm skrev (36 minutter siden): Min svigerfar spurte om jeg kunne hjelpe han med et problem, men jeg har måtte melde pass. Han kan kun motta e-post på sin iPhone 11 når laderen er tilkoblet. Slik har det også vært med hans forrige iPhoner. Hva er årsaken til dette? Jeg tenker selv at det må være noe i innstillingene, men jeg klarer ikke finne ut av det. Den står ikke i Sparebluss modus? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 38 minutes ago, Abnorm said: Min svigerfar spurte om jeg kunne hjelpe han med et problem, men jeg har måtte melde pass. Han kan kun motta e-post på sin iPhone 11 når laderen er tilkoblet. Slik har det også vært med hans forrige iPhoner. Hva er årsaken til dette? Jeg tenker selv at det må være noe i innstillingene, men jeg klarer ikke finne ut av det. Sjekk e-post innstillingene. 1. innstillinger -> mail -> kontoer navn på konto. 2. sjekk at det står push eller hent 3. og at hent er satt til et intervall. Neste er å sjekke mobildata innstillinger innstillinger -> mobilnett -> mail at den er satt til på 2 minutes ago, torbjornhb said: Den står ikke i Sparebluss modus? Den modusen går av når man har fulladet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 Hvilke e-post-app og hvilken e-posttjeneste? Lenke til kommentar
ketthors Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 torbjornhb skrev (3 timer siden): Den står ikke i Sparebluss modus? Spareblussmodus slås av etter at iPhonen er ladet opp til 80% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå