Morgens Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 Hei, hvor lang tid tar dette? Sak sendt inn i juni, 3 mnd. synes jeg er lang tid. Opplagt sak, jeg betalte egenandel som jeg regner med blir returnert. Noen med peiling hvor lang tid det normalt tar? Takk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 Kor langt er eit tau? Har du spurt forsikringsselskapet? 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 Push på forsikringsselskapet, men belag deg på at det kan ta tid, sånn om man har fulgt med på nyhetene i sommer. Vet ikke helt hvor kjappt de jobber og hvor lang backlogg de evt må ha. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 Dersom de må betale har de ekstremt god tid på å avgjøre saken. Motsatt hvis du må betale, da skal de ha pengene i går. 1 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 24. september 2023 Forfatter Del Skrevet 24. september 2023 kremt skrev (13 minutter siden): Dersom de må betale har de ekstremt god tid på å avgjøre saken. Motsatt hvis du må betale, da skal de ha pengene i går. Takk, jeg har betalt egenandel allerede. Så de har nok god tid. Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 51 minutes ago, kremt said: Dersom de må betale har de ekstremt god tid på å avgjøre saken. Motsatt hvis du må betale, da skal de ha pengene i går. Og det med renter Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 Du er alt langt over det som er pårekneleg behandlingstid, i alle fall når du heller ikkje har fått informasjon om status. Mange forsikringssaker er i dag automatisert, så at du ikkje får svar tyder på at din sak enten er avgløymt eller særdeles komplisert (og sjølv då burde du bli informert om lang behandlingstid). Normalt sett burde det ikkje ta meir enn nokre få dagar. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 Alle forsikringselskaper er opptatte med skadene etter Hans og nye flomskader, tipper disse blir prioritert nå for tiden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå