Spillredaksjonen Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 "Ta drapstruslane i kommentarfeltet med eit smil" Eg burde sjølvsagt aldri ha lasta ned dette spelet igjen. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 Artig lesning. Styrer sjøl unna både dota-sjangeren og fps om dagen, har ikke tålmodighet til å bli god og ergrer meg for mye over å være dårlig. Lenke til kommentar
Nedron Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 (endret) 3 hours ago, Aiven said: Artig lesning. Styrer sjøl unna både dota-sjangeren og fps om dagen, har ikke tålmodighet til å bli god og ergrer meg for mye over å være dårlig. For min del, så handler det like mye om tålmodighet, evnen, konkurranseinsikt osv. Har goldt meg langt unna MOBA, og kompetitivt fps i mange år. Foretrekker rollespill, som jeg kan ta reisen i eget tempo. Interessant å lese om andres opplevelser. Endret 24. september 2023 av Nedron stavefeil 1 Lenke til kommentar
slæsk Skrevet 26. september 2023 Del Skrevet 26. september 2023 Mer toxic community skal man lete lenge etter... Lenke til kommentar
Jokkefanten Skrevet 11. oktober 2023 Del Skrevet 11. oktober 2023 Utfordringen med spill som League of Legends kommer fra faktorene man ikke selv kan kontrollere. Er man uheldig nok så har man nærmest ingen innflytelseskraft på hva man kan få ut av en match. Kombiner dette med en antagelse om at alle og enhver kun vil ditt verste så har man oppskriften på et team-basert game hvor team-aspektet blir det minst underholdende av dem alle. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå