Svein M Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 Tråd for diskutere linsebeskyttelse (lens protector) til iPhone mobiltelefoner Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 24. september 2023 Forfatter Del Skrevet 24. september 2023 Eksempler: SiGN Lens Protector Tempered Glass 3MK Hybrid Kamera Linse Beskytter Linocell Elite Extreme beskytter for kameralinsen ENKAY IPHONE Linsebeskyttelse Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 24. september 2023 Forfatter Del Skrevet 24. september 2023 (endret) Jeg prøve en slik firkant som dekker alle linsene, men falt av etter kort tid. Prøvde så slike runde for hver linse og de har fungert greit. Endret 24. september 2023 av Svein M Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 Case med linsebeskyttelse integrert er vel det beste. F.eks Spigen Optic Armor. Lenke til kommentar
Oppgulpet Skrevet 4. oktober 2023 Del Skrevet 4. oktober 2023 Kjøpte Nillkin CamShield deksel til Iphone 15, jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 12. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2023 (endret) Bruker denne: 3MK Hybrid Kamera Linse Beskytter Det er en tynn plast som klistres på. Fornøyd så langt, men det gir kanskje mindre beskyttelse enn glass. Problemet med glass er at det enten brister eller faller av. Endret 12. oktober 2023 av Svein M Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 12. oktober 2023 Del Skrevet 12. oktober 2023 Hva er egentlig poenget? Glasset på linsene er jo den sterkeste på hele telefonen og blir aldri ripet opp. Jeg misbruker mobilen hardt til tider og slenger den fra meg her og der som håndtverker og 13 Pro Maxen hadde ikke en skramme på noen linse. Du skal være hardcore uheldig om du ødelegger en linse. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 14. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2023 Glasset på linsene er sterkt mot å bli ripet, men mulig knuse om en er uheldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå