Mine_tanker Skrevet 22. september 2023 Rapporter Del Skrevet 22. september 2023 Jeg har akkurat opprettet konto her. Ønsker å sende en privat melding til @Gaea men får det ikke til. Det står at jeg har 0 meldinger å sende igjen denne dagen eller noe slikt.. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. september 2023 Rapporter Del Skrevet 22. september 2023 Mine_tanker skrev (17 minutter siden): Jeg har akkurat opprettet konto her. Ønsker å sende en privat melding til @Gaea men får det ikke til. Det står at jeg har 0 meldinger å sende igjen denne dagen eller noe slikt.. Mener du må svare på noen innlegg og litt sånn før du kan sende meldinger om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Mine_tanker Skrevet 22. september 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2023 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Mener du må svare på noen innlegg og litt sånn før du kan sende meldinger om jeg ikke husker feil Takk for svar. Får bli litt mer aktiv først da 🤣 2 Lenke til kommentar
Mine_tanker Skrevet 22. september 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2023 @Gaea Kanskje du kan sende med en PM? Jeg har noe jeg vil fortelle deg 1 Lenke til kommentar
Mine_tanker Skrevet 22. september 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2023 Nå har jeg allerede vært litt aktiv på en måte 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. september 2023 Rapporter Del Skrevet 22. september 2023 Mine_tanker skrev (1 minutt siden): Takk for svar. Får bli litt mer aktiv først da 🤣 Hei ja du må nok muligens det Lenke til kommentar
Mine_tanker Skrevet 22. september 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2023 Maskinfører skrev (10 minutter siden): Hei ja du må nok muligens det Dette var så irriterende. Jeg var så klar for å fortelle en hemmelighet fort. Vil du høre den istedenfor? 1 Lenke til kommentar
Mine_tanker Skrevet 22. september 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2023 Men, jeg ønsker ikke å skrive hemmeligheten min her. Kunne du evt sendt meg en pm? Eller får heller ikke andre sendt meg melding før jeg er aktiv nok? @Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. september 2023 Rapporter Del Skrevet 22. september 2023 Mine_tanker skrev (6 minutter siden): Men, jeg ønsker ikke å skrive hemmeligheten min her. Kunne du evt sendt meg en pm? Eller får heller ikke andre sendt meg melding før jeg er aktiv nok? @Maskinfører Husker ikke skal Sende deg en PM 😀 Lenke til kommentar
Mine_tanker Skrevet 22. september 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Husker ikke skal Sende deg en PM 😀 Takk! Endelig får jeg delt hemmeligheten min med noen 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. september 2023 Rapporter Del Skrevet 22. september 2023 Mine_tanker skrev (11 minutter siden): Dette var så irriterende. Jeg var så klar for å fortelle en hemmelighet fort. Vil du høre den istedenfor? Ja det er irriterende det husker åssen det var ☹️ Lenke til kommentar
Mine_tanker Skrevet 22. september 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2023 @MaskinførerFår du det til? Jeg må legge meg snart skjønner du, skikkelig trøtt 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. september 2023 Rapporter Del Skrevet 22. september 2023 Mine_tanker skrev (Akkurat nå): @MaskinførerFår du det til? Jeg må legge meg snart skjønner du, skikkelig trøtt Ja har sendt deg PM 😀 trøtt selv ut å skru bil etterpå 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. september 2023 Rapporter Del Skrevet 22. september 2023 Mine_tanker skrev (2 minutter siden): Takk! Endelig får jeg delt hemmeligheten min med noen Det er bra fikk du den ? 😀 Lenke til kommentar
Mine_tanker Skrevet 22. september 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja har sendt deg PM 😀 trøtt selv ut å skru bil etterpå 😀 Ut å skru bil? Du er gal 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. september 2023 Rapporter Del Skrevet 22. september 2023 Mine_tanker skrev (2 minutter siden): Ut å skru bil? Du er gal Klokken 10:00 kjører jeg Pickupen opp på løftebukken og tiden for skifte av defekt bladfjær er inne mottok den fra Eurodel i går Lenke til kommentar
Mine_tanker Skrevet 22. september 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2023 Maskinfører skrev (14 minutter siden): Klokken 10:00 kjører jeg Pickupen opp på løftebukken og tiden for skifte av defekt bladfjær er inne mottok den fra Eurodel i går Vi er nå forskjellige hahahhaha 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. september 2023 Rapporter Del Skrevet 22. september 2023 Mine_tanker skrev (3 minutter siden): Vi er nå forskjellige hahahhaha Forskjellige ? Lenke til kommentar
Mine_tanker Skrevet 22. september 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Forskjellige ? Mekke bil nå er uaktuelt 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. september 2023 Rapporter Del Skrevet 22. september 2023 Mine_tanker skrev (Akkurat nå): Mekke bil nå er uaktuelt Er det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg