Phantom Software Skrevet 22. september 2023 Del Skrevet 22. september 2023 Alt du gjør på Finn, VG, Lendo, Schibsted, Aftenposten og Prisjakt vil nå kobles sammen og bli benyttet til ny markedsføring mot din profil. Ha det bra, prisjakt. Hej! Vi bytter innloggingssystem og går over til Schibsted-konto. Innholdet på din Prisjakt-konto påvirkes ikke, og du vil fortsatt ha tilgang til dine lister, prisvarsler og vurderinger. Dette må du gjøre: Sørg for at du har riktig kontaktinformasjon i din Prisjakt-konto helst før 12. oktober og senest 31. oktober. Logg inn her, gå til din profil og klikk på innstillinger for å gjøre eventuelle endringer. Har du allerede en Schibsted-konto? Sørg for at du har samme e-postadresse registrert i din Prisjakt-konto som i din eksisterende Schibsted-konto. Les mer i vår FAQ Hva er en Schibsted-konto? Schibsted er et mediekonsern som eier blant annet Aftenposten, VG, FINN og Lendo. Schibsted-konto er konsernets felles plattform for innloggede tjenester. Ved å koble til også Prisjakt gjør vi det enklere for deg – én pålogging fungerer flere steder. Les mer her. 1 Lenke til kommentar
3l33t3 Skrevet 1. oktober 2023 Del Skrevet 1. oktober 2023 Ja dette har jeg også stusset på at mange steder må man logge inn med shibsted konto detter tragisk. Lenke til kommentar
remilio Skrevet 1. oktober 2023 Del Skrevet 1. oktober 2023 Prisguiden solgt til Klarna og nå dette med Prisjakt (trolig bare starten...). Trist. Var for en gangs skyld noe som virkelig hjalp forbrukerne, og til en viss grad mindre synlige virksomheter med konkurransedyktige priser. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. oktober 2023 Del Skrevet 1. oktober 2023 Når slike tjenester blir for store blir de alltid kjøpt opp og ødelagt av noen som skal tjene på det. Tragisk men sant. 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. oktober 2023 Del Skrevet 1. oktober 2023 Hadde ikke konto hos de fra før, men blir i alle fall ikke å gjøre det nå. Eneste jeg godtar av Schibsted er Finn.no da jeg ikke har noen reelle alternativer. De har vel sikkert enda ikke fikset den grusomme cookie-menyen deres? Den er jo ulovlig og utrolig at det ikke blir tatt tak i. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1. oktober 2023 Del Skrevet 1. oktober 2023 Trenger man å logge inn på prisjakt, da? Jeg har aldri gjort det. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 1. oktober 2023 Del Skrevet 1. oktober 2023 Og prisguiden under Klarna er helt ubrukelig. Det har vært fint for lommeboka mi, dette her hvertfall. Handler mye mindre når jeg ikke tråler etter "gode" tilbud hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 21. november 2023 Del Skrevet 21. november 2023 Med Firefox bruker jeg https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/multi-account-containers/ Løste problemet mitt med å kunne ha flere Schibstedt kontoer gående i samme browser. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni Jaja. Viser vel egentlig bare hvor lite brukt Prisjakt har blitt for min del de siste årene da jeg ikke la merke til denne endringen før i dag. Skulle logge inn, men måtte bruke Shibsted altså. Vel, takk for meg Prisjakt. Dere var en gang gode. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni Lakus skrev (2 minutter siden): Jaja. Viser vel egentlig bare hvor lite brukt Prisjakt har blitt for min del de siste årene da jeg ikke la merke til denne endringen før i dag. Skulle logge inn, men måtte bruke Shibsted altså. Vel, takk for meg Prisjakt. Dere var en gang gode. Jeg har vel så godt som aldri brukt prisjakt som innlogget så for min del funker den like bra som før. Ingen konto kreves og jeg søker opp ting når jeg trenger uten problemer 🤷♂️. Funker fortsatt mye bedre enn det søppelet klarna tilbyr etter å ha spist opp prisguiden. Hva er det å logge inn gir deg? Prisvarsel? Sjeldent jeg bryr meg om det personlig, men et er vel eneste fordelen jeg kan se med å ha konto. Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Ser i en annen tråd at det er kommet en ny tjeneste for prissammenligning: https://godpris.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå