Spillredaksjonen Skrevet 22. september 2023 Del Skrevet 22. september 2023 Sea of Thieves-spillere får endelig seile sin egen sjø i private servere Safer Seas-modus kommer i desember. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 22. september 2023 Del Skrevet 22. september 2023 Det var på tide! Færre og mindre belønninger virker som et ålreit kompromiss. Lenke til kommentar
CrabHabit Skrevet 22. september 2023 Del Skrevet 22. september 2023 Sea of Thief? Hele poenget med spillet er da vel borte om det ikke er noe risiko Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 22. september 2023 Del Skrevet 22. september 2023 Merkelig at en utvikler skal være så bastant på å holde på "sin" måte å spille på. De som etterspør en slik modus etterspør den vel fordi de ikke liker PvP, eller ikke liker Sea of Thieves sin spesifikke pvp. Hva er poenget med å gjøre spillet mer slitsomt for dem med så mye mindre rewards? De kommer ikke til å like High seas bedre uansett. Jeg skjønner ikke denne insisteringen på å forhindre folk i fra å ha det gøy med ett spill. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. september 2023 Del Skrevet 22. september 2023 CrabHabit skrev (3 timer siden): Sea of Thief? Hele poenget med spillet er da vel borte om det ikke er noe risiko Samme tenker jeg. Må jo bli dørgende kjedelig å bare seile rundt uten at det er noe risiko for å miste det man har lootet. Da er jo hele poenget med spillet borte. Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 TheKims skrev: CrabHabit skrev (3 timer siden): Sea of Thief? Hele poenget med spillet er da vel borte om det ikke er noe risiko Samme tenker jeg. Må jo bli dørgende kjedelig å bare seile rundt uten at det er noe risiko for å miste det man har lootet. Da er jo hele poenget med spillet borte. Så ikke spill solo da :) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 Dette er nok myntet for mer casual spillere som ikke er interessert i svette PvP-kamper. Om poenget blir borte så blir ikke modusen valgt. Jeg synes PvP er spennende, men jeg kan godt skjønne at det er de som liker bedre å cruise rundt og hygge seg, fremfor å måtte deale med en griefer i en sloop som har trakassert spillere siden 2018. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 Gavekort skrev (3 timer siden): Dette er nok myntet for mer casual spillere som ikke er interessert i svette PvP-kamper. Om poenget blir borte så blir ikke modusen valgt. Jeg synes PvP er spennende, men jeg kan godt skjønne at det er de som liker bedre å cruise rundt og hygge seg, fremfor å måtte deale med en griefer i en sloop som har trakassert spillere siden 2018. Jepp. Og så er det mange flere ting å gjøre i spillet enn da det ble lansert i 2018 også. Innhold som Tall Tales, A Pirate's Life og The Legend of Monkey Island der PVP overhodet ikke er nødvendig for å gi en underholdende opplevelse. 1 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 Spilte Sea of Thieves som besatt i beta og i over et år+ når det kom ut. PvP gjorde det utrolig spennende og gøy i starten, men etter en stund ble det som å være i en konstant "COD sweat lobby"....det gjorde at spillere ikke hadde det gøy lengre og forsvant i mengder...samme gjorde jeg og alle jeg spilte med. Men nå ser det jaggu ut som det kan se ut som alle samles igjen.... En blir ganske mye straffet å spille i Safe Seas modusen men jeg tenker at om det jeg tror kommer til å skje faktisk skjer så vil dem fjerne hele restriksjonen i 2024..... Og det jeg tror eller håper kommer til å skje er at Safe Seas modusen kommer til å trekke spillere og dem kommer til å bli der. Dem kommer ikke til å spille High Seas modusen....der kommer "sweaty COD lobby" spillere til å være igjen alene og når dem ikke får lett bytte lengere men må slite med hva andre spillere har måtte gjort så gidder dem ikke å spille lengre..... Hopp et par år frem i tid så er det ikke umulig at Safe Seas modusen er hoved modus og fokus på underholdene PvE innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå