Spillredaksjonen Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 Anmeldelse: Payday 3 Payday 3 er en grei, men innholdsfattig opplevelse. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 Det som gjorde forgjengeren fantastisk for meg var å spille en bane om og om igjen til hver eneste detalj var perfeksjonert, og dermed ble det enkelt å låse opp hva enn det måtte være, siden pengene praktisk talt rullet inn. De samme mekanismene gjelder for den nye Hitman-trilogien, der ingenting gir mer mersmak enn følelsen av en silent assassin-rating. Virker ikke som jeg og anmelder deler den samme tilnærmingen til slike typer spill. 2 Lenke til kommentar
snqmann95 Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 Det er dette som gjør payday ekstra morsomt. Ett lag med kompiser, også perfeksjonere til hver eneste detalj ett heist. Artig å se progresjon etter hver gang man utfører heistet, hvor "silent" man klarer det før politiet er på plass. 1 Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 Dårlige nyheter for stealth. Jeg skulle virkelig ønske at man fikk flere evner til å håndtere ett stille oppdrag. Spesielt grensen for hvor mange vakter som kunne tas ned var irriterende i 2ern. Lenke til kommentar
Jaqoby Skrevet 22. september 2023 Del Skrevet 22. september 2023 så man må kjøpe sesongpass for å få flere oppdrag? for ett spill som allerede koster 400kr... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. september 2023 Del Skrevet 22. september 2023 Jaqoby skrev (1 time siden): så man må kjøpe sesongpass for å få flere oppdrag? for ett spill som allerede koster 400kr... Regner med at man kan kjøpe DLC uten å ha sesongpass. Lenke til kommentar
phraze Skrevet 22. september 2023 Del Skrevet 22. september 2023 Hvordan fikk dere spilt i det hele tatt? Serverene gikk jo fullstendig ned for telling med en gang de åpnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå