eUnaas Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Jeg får ikke instalert min nye Cyborg 3D gold USB Joystick på pcen. Har prøvd den og den virker med Win2k. men her med WinXP får jeg den ikke instalert. Aner ikke hva som kan være galt, noen som har samme Joysticken, eller har peilig om noe som kan hjelpe? Endret 14. januar 2004 av eunaas Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Har testet på 2 andre pcer, virker nesten som at de pcene som har kjørt windows update ikke får den til å virke, mens den som ikke har kjørt oppdateringen får den til å virke. ...kan det være noe i det? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Har du installert de nyeste driverne fra produsenten? Hjelper nok det.... Ikke bruk de som fulgte med i esken, last ned de nyeste.... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Du skal ikke trenge å installere en eneste driver for å få den til å fungere i XP egentlig.. Rart. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Ok, nå har jeg funnet ut av det. Men problemet er ikke løst likevell. Joysticken virker med WindowsXP om jeg ikke oppdaterer den. Altså ikke kjører noen live update. Men hvordan kan det være slik? Det er jo helt absurd... Kan det finnes noen løsning på dette? eller kan jeg likegodt knekke joysticken med en gang? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 fortsatt ingen som har vært borti dette problemet? Hvordan kan windows oppdate odlegge ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå