Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 19. september 2023 Del Skrevet 19. september 2023 https://www.theverge.com/2023/9/19/23880132/microsoft-ftc-documents-leak-oblivion-fallout-3-remaster-doom-xbox Her var det jo endel spennende, men jeg tviler på at en Oblivion remaster ville kunne hamlet opp med Skyblivion modden som kommer om ikke så alt for mange år. Dishonored 3 høres ut som noe for meg, de 3 første spillene var fantastiske. Hva mener dere? Er det noe som frister? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 Håper virkelig det er snakk om en remake av Oblivion og ikke bare en remaster selv om det står remaster i dokumentene. Disse selskapene bruker jo de begrepene litt hipp som happ. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 Det er jo allerede endel problemer med å kjøre disse spillene på moderne HW og OS. Fks i Oblivion så må du sette skjermen til 60 Hz om det i det heletatt skal være spillbart. Sist jeg spilte Fallout 3 så måtte jeg legge til noen koder i launch options i Steam for å få det til å kjøre uten problemer. Fallout 3 New Vegas var spillbart i 2-3 timer før det klikket, fant aldri en løsning på det problemet den gang. Håper virkelig Dishonored 3 kommer selv om Microsoft kjøpte dem opp. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 Verdt å påpeke at denne listen er ganske utdatert nå, så det er usikkert om alle disse prosjektene fortsatt er under planlegging/utvikling. Håper selvfølgelig at vi får Oblivion og Fallout 3 og kanskje til og med Morrowind og New Vegas remastere. Slettet-Lk8eL7iw skrev (2 timer siden): Håper virkelig Dishonored 3 kommer selv om Microsoft kjøpte dem opp. Microsoft lar studioene styre seg selv, så hvis Arkane har planer om å lage Dishonored 3 så kommer ikke MS til å stå i veien for dem. Lenke til kommentar
fjs Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 Vi ser jo hvor bra blizzard har gjort det med sine remasters Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 fjs skrev (2 minutter siden): Vi ser jo hvor bra blizzard har gjort det med sine remasters Diablo II ble vel noenlunde vellykket? Går oppkjøpet av ABK gjennom får Microsoft hyre inn utviklene av AoE DE1 og 2 til å remastre Warcraft- og Starcraft-spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå