barezell Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Jeg vil nå si Bayern er riiiimelig høyt oppe på favoritt i år. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Tar tilbake posten over. Sykt klar for kamp nå. Håper vi går hardt ut og får tidlig mål! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Tenk å komme helt til London for å ligge på gresset å grine Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars (endret) Porto spiller bra igjen. Jævlig plagsomt. Så scorer vi! Digg å klage! Trossard! 🥰 Endret 12. mars av barezell Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars JADDA!!!! Så sykt deilig å score mot et lag som ikke er interessert i å spille fotball Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Sparker ned sin egen spiller.. tss. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Er denne gjengen i det hele tatt i regelmessig fysisk aktivitet? Ligger jo mer på gresset enn de er på beina Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Var det nok fra havertz til å blåse av a? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Ser jo det eller langt mer i en hver duell uten at det blir blåst noe som helst. Men, ser den hadde vært kjip å få imot. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Da blir det Barcelona om vi vinner denne. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Andre som sliter med sendingen? Stopper opp hele tiden Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Dagner skrev (7 minutter siden): Andre som sliter med sendingen? Stopper opp hele tiden Ja, den krangler skikkelig. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Dagner skrev (10 minutter siden): Andre som sliter med sendingen? Stopper opp hele tiden Ser på via parabol. Har ikke gått glipp av et eneste frispark. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars leifeinar skrev (4 minutter siden): Ja, den krangler skikkelig. Siden jeg ikke får se kamp så brukte jeg heller tiden på å sende en mail til TV2play, dette her skal jeg ha pengene tilbake for. Helt krise Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Whiteshit skrev (1 minutt siden): Bytter alltid Arteta så lite? Nei, men de få på benken som faktisk er vant til spilletid har jo alle slitt med skader over lengre perioder. Ikke ideelt å kaste de inn i en CL match 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Ja...det er bare å se på Zinchenko, vært rimelig krise siden han kom på 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Enig. Off straffer. Stresssssaaaaa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå