ReaveЯ Skrevet 24. oktober 2023 Del Skrevet 24. oktober 2023 Forferdelig omgang. Sløvhet i pasningsspillet. Passive opp i press og lite aggressive. Akkurat som dem ikke vil spille fotball. Går ikke glipp av mye om man ikke ser på. Men må jo håpe det går en vei i 2 omgang. Opp.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. oktober 2023 Del Skrevet 24. oktober 2023 Glemte de å sjekke offsiden istad? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. oktober 2023 Del Skrevet 24. oktober 2023 Utrolig slutt på kampen, sykt billig straffe, men deilig redning av Onana. Men hvor lenge skal United spille så elendig mot HVER eneste motstander før trenerteamet forstår at det ikke fungerer? Bedre å spille med samme oppskrift som forrige sesong enn at vi på liv og død skal spille på den måten Ten Hag ønsker når vi åpenbart ikke er i stand til det enda Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 24. oktober 2023 Del Skrevet 24. oktober 2023 Litt av en avslutning på kampen og digg med redninga av Onana. DEN trengte han. Maguire med scoringa også. Bra de får litt opptur begge to etter vært mye utskjelt. Fortsatt mye å ta tak i spillemessig så langt i sesongen og sliter med å se mye fremskritt fra kamp til kamp gitt. Lenke til kommentar
Patek Skrevet 25. oktober 2023 Del Skrevet 25. oktober 2023 Svært innholdsrik start på kampen mellom Newcastle og Dortmund, artig! Men Isak ut etter 13 minutter, svært kjedelig. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 VAR kan dra til helvette nok en gang. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Rødt? for noe tull! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Nå ryker det. Køben goaler 3-4. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Endelig fungerer ting!! Også Rashford bare: "hold my beer" 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Kan faen ikke spille en jævla kamp uten at VAR skal være midtpunktet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Klarer ikke mer. Amatører Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 8. november 2023 Forfatter Del Skrevet 8. november 2023 (endret) 13 minutt overtid. Tror aldri jeg sett før. Endret 8. november 2023 av BIlly Bones Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Uff... denne omgangen skeia greit ut. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Jeg spyyyyyr av denne fotballklubben Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Nå er jeg like ved å bli en tidligere fotballfan. Slik reglene er i dag er det bare ikke gøy å følge med lenger. Tar helt vekk det som for meg er en naturlig måte å spille fotball på. Hver eneste runde blåses det og dømmes via var på forhold som for meg er en helt naturlig del av fotballen. Lykke til! 1 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 VAR ødelegger fotballen. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Ikke at det er overraskende eller nytt, men hvordan dette laget ender opp med å fremstå som et andredivisjonslag med 1 mann mindre mot enhver motstander er ganske utrolig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå