bshagen Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Slettet-D7I5Gr2 skrev (12 minutter siden): Faen så lei jeg blir av dømmingen favør real Madrid og Barcelona i Champions League. Får så jævelig mye gratis Møkkadømming ja. Liker å markere seg, kan fort komme til å ødelegge kampen 1 Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni To like situasjoner nå. To lette fall pga. press av motspiller. Et gult kort til Dortmund, ikke frispark en gang motsatt vei. Dommeren er ..... Real M. bruker penger for å vinne. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni At filming ikke kan taes av VAR er meg en gåte Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni bshagen skrev (3 minutter siden): Møkkadømming ja. Liker å markere seg, kan fort komme til å ødelegge kampen Med tanke på at vini jr gjorde akkurat det samme i situasjonen når han felte kobel så skulle han vel egentlig vært utvist. Med det røde kortet til Gabriel Martinlli mot Wolves som presedens. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni bshagen skrev (2 minutter siden): At filming ikke kan taes av VAR er meg en gåte Enda et gult egentlig. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Begynner å bli vant til at lagene med de ekleste spillerne alltid vinner. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Jeg tror Julian Ryersonm må ta noen svimmeltabletter i kveld. Rundingsbøye for Vinicius Jr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå