toreae Skrevet 19. september 2023 Del Skrevet 19. september 2023 Som emne sier, mulighet for abonnering på kamptråder, kan det lages? Kanskje kamptråder kan lages i en underkategori og at man kan følge hele underkategorien? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 Kamptråder, i likhet med alle tråder, kan følges(notifikasjoner beror på hvordan man har satt det opp i egen profil). Mulig jeg misforstår spørsmålet. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 20. september 2023 Forfatter Del Skrevet 20. september 2023 Slik at man også får med seg nye tråder. Nå må man søke opp ny tråd 1 eller 2 ganger i uken, for så å trykke Favoriser, Følger eller skrive et innlegg. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 Åh, nei, det tror jeg ikke er mulig, å få notifikasjoner når nye tråder opprettes i en kategori. @TSP kan du avkrefte/bekrefte? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 Hei, du kan trykke "Følg" inne i Fotball-kategorien: https://www.diskusjon.no/forum/327-fotball/ Da blir du varslet om nye tråder. Hvis du ønsker å følge trådene som blir opprettet også, så må du klikke deg til tråden når du får varsel og følge tråden derfra. Det er ikke mulig å si at det kun skal gjelde for eksempel tråder med "Kamptråd" i tittelen, men jeg kan ikke se at det opprettes så mange tråder der at det burde være noe stort problem. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 Ahh, snedig. Tenkte ikke på at det er mulig å følge en kategori også 😅 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå