EDB Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hvis jeg bestilte Cooler Master Cooldrive 4 da de solgte den, og de hadde igjen av den så må de sende den til meg?Nå har de nemmlig sluttet å selge den.Varenummer 121278 på komplett hvis noen lurer Mvh Eirik Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 tror nok ikke det nei, de er sikkert bare treg til å update siden sin. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 tror nok ikke det nei, de er sikkert bare treg til å update siden sin. Tror ikke hva?at jeg ikke får den? Mvh Eirik Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Vær grei. Har de den ikke så har de den ikke, gi en god ****** i å starte enda en webshop VS forbruker krig. Lame inntil BEINET. Lenke til kommentar
Olaven Spire Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Siden dette bare er "hvis" så har du jo ikke bestilt den. Du har ikke noe rett til å få noe som helst da. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Har du mottat ordrebekreftelse så kan de vel kanskje føre frem, men som nevnt tidligere i tråden slapp litt av og finn noe annet. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Siden dette bare er "hvis" så har du jo ikke bestilt den. Du har ikke noe rett til å få noe som helst da. Unskyld "hvissen" da jeg bestilte i går.Abit IC7 max 3, p4 2.8 og Cooler Master Cooldrive 4 Mvh Eirik Lenke til kommentar
Olaven Spire Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Som TheMatrix sier, hvis du har fått ordrebekreftelse så kan noe skje, men hvis ikke så er det lite som skjer siden du faktisk "har" bestilt. Lagerstatusen skal være rett, men ikke alle som har en rett status (noe som er et minus for de aktuelle webshopper), Feil kan skje selvfølgelig. Sjekk din email først, se om komplett har sendt noe bekreftelse eller noe annet til deg. Edit: Lagerstatusen kan også bare være en indikasjon og ikke en garanti for at varen er på lager. Endret 14. januar 2004 av Mr.Anderson. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Orderstatusen er "Plukkliste" Mvh Eirik Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 I teorien tror jeg du skal ha rett til å få en vare du har bestilt. (bindende skriftlig avtale om levering bla bla) Men i praksis så kan det være noe responstid på hvor mange som er på lager og da kan en vare som "er på lager" akkurat være plukket tom. Løs heller floken på en mer vennlig måte ovenfor butikken: f.eks forklar situasjonen og spør om du f.eks kan få en hundrelapp i avslag på et tilsvarende produkt. Det løser seg så mye lettere når du forteller hvilken kjinki situasjon du er kommet i (med dådyrøyne) og spør pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå