Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 (endret) Tittelen sier det meste, hva er cef_log.txt og hva gjør den? Den kjørte plutselig på ene linux maskinen min og brukte endel cpu kraft idle Eneste resultatene jeg får opp når jeg søker er om Microsoft Sentinel og masse koder/koding Men ingenting involverer linux i søkene jeg har gjort Jeg har ingen Windows maskiner som kjører på nettverket mitt ( Som jeg vet om ) Endret 18. september 2023 av Slettet-Lk8eL7iw Lenke til kommentar
ketthors Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 Kan også ha med Steam å gjøre https://www.exefiles.com/en/txt/cef-log-txt/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 Merkelig, kjører Steam ja, men det er linux versjonen. Så har jeg heller ikke Wine installert for å kjøre exe filer i linux. Det merkelige er at i btop ( samme som windows task manager for linux ) så stod det cef_log.txt Shared Files Etter en reboot så forsvant det, men blir jo selvfølgelig mistenksom Det er en helt fresh install jeg kjører Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 (endret) Steam bruker Proton som er en modifisert Wine utgave for å kjøre windows spill på Linux. Edit: Googlet cef_log.txt og fant ut at det er en fil som Steam bruker så da vet du det. Endret 18. september 2023 av tflovik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 vet, jeg bare stusset over det. Har aldri sett cef_log.txt kjøre før. Oh well, om ingen har noen andre forslag hva det kan være så skylder jeg på Steam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 20 minutes ago, tflovik said: Edit: Googlet cef_log.txt og fant ut at det er en fil som Steam bruker så da vet du det. Takk for oppklaringen tflovik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå