Asculf Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 (endret) Hei, Jeg tok service selv på min Pequot partner 2017 og skiftet drivstoff filter. Jeg var uheldig å ødelegge plast clipset (den hvite delen) da jeg skulle koble fra drivstoff slangen. Er det noen som vet om slike plast deler finnes å bestille på nett noe sted? Endret 18. september 2023 av Asculf Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 Er ikke disse en del av slangen eller filteret? Så du må bytte hele greia? Lenke til kommentar
Asculf Skrevet 18. september 2023 Forfatter Del Skrevet 18. september 2023 Ja, det kan virke som den er en del av lokket til filteret. Men det virker som det er mulig å sette inn en ny, i allefall hvis slangen er frakoblet. Et nytt lokk kunne evt. være en løsning hvis ikke. Men ja, er redd for at hele filterhuset må byttes. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 Hør med merkeverkstedet. De har ofte slike smådeler. Ikke uvanlig å knekke låseklips, been there done that. Til min Citroën fikk jeg tak i klips (rett nok grønne, men same shit) til en beskjeden sum. Lenke til kommentar
Asculf Skrevet 18. september 2023 Forfatter Del Skrevet 18. september 2023 (endret) Ja, det er en utrolig svak konstruksjon som tåler få forsøk på å knekke koden for å åpne. Skal høre med merkeverksted. Takker! Endret 18. september 2023 av Asculf Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 Er det en av disse man egentlig må ha spesialverktøy for å løsne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå