Sjørøver Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 Slettet-Lk8eL7iw skrev (7 timer siden): Når Disney+ lanserte strømmetjenesten sin i Norge var prisen 69 kr mnd Og ett årsabonnement var 590. Det var en overkommelig pris. Som både @Elgen-Hansiog @The Avatarsier så bruke en opp de mindre tjenestene relativt kjapt. En lavere årspris kompanserer for dette, gir flere seere og forutsigbare inntekter. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 unik42 skrev (4 timer siden): Du betaler fortsatt den samme standardprisen på kr 890,00, og den belastes den registrerte betalingsmåten din. Så bare len deg tilbake, slapp av og fortsett å strømme – du trenger ikke å gjøre noe. Har det samme selv. Så spørs det om man blir ‘oppgradert’ til ‘Premium (4K strømming, i realiteten det man har i dag) eller om man blir avspist med Standard-abonnement (maks Full HD-strømming) 🤔 Disney setter opp prisene og introduserer nye abonnement Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 3 hours ago, Sjørøver said: Og ett årsabonnement var 590. Det var en overkommelig pris. Som både @Elgen-Hansiog @The Avatarsier så bruke en opp de mindre tjenestene relativt kjapt. En lavere årspris kompanserer for dette, gir flere seere og forutsigbare inntekter. Vil ikke kalle Disney+ en liten tjeneste, men det spørs selvfølgelig på interesseområdene. Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 Slettet-Lk8eL7iw skrev (11 timer siden): Vil ikke kalle Disney+ en liten tjeneste, men det spørs selvfølgelig på interesseområdene. Jeg bryr meg ikke om Marvel universet, og har ikke barn. Så det var stort sett Star Wars pluss litt annet random jeg så. Var vel abonnent i over 2 år, mest pga Mandalorian. Men siste sesongen var elendig Hører Ahsoka er bra, men nå er jeg der ikke lengre, så det får vente til det er flere grunner til å komme tilbake. Uansett, poenget mitt er bare at modellen med abonnoment kun fungerer godt om det er tilstrekkelig innhold. Med musikk funker dette mye bedre, og en stund var det på gang med video og. Men så fant "alle" ut at de måtte ha sin egen tjeneste. 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 Slettet-Lk8eL7iw skrev (14 timer siden): Vil ikke kalle Disney+ en liten tjeneste, men det spørs selvfølgelig på interesseområdene. Det er ganske lite innhold for voksne. Star er nesten bare piss, nat geo har veldig varierende innhold, det produseres ingen gode marvel serier (selv om jeg har sett nesten alle så vil jeg ikke se noen videre), star wars er ekstremt varierende det også. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 Slettet-Lk8eL7iw skrev (På 18.9.2023 den 10:06 AM): Nei, på grunn av utvalget generelt. Ser mye voksen animasjon, klassikere og Nat Geo Disney har jo bare 1 voksen animasjon (Bleach) mens Netflix har titalls. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 (endret) 6 hours ago, svenka said: Disney har jo bare 1 voksen animasjon (Bleach) mens Netflix har titalls. Feil: Selv om det står 12+ på mange av seriene så er det ikke humor barn forstår seg på Bobs Burgers ( masse voksenhumor pakket inn ) Family Guy ( Ville du latt din 12 åring se alle sesongene? ) American Dad ( Samme ) Futurama ( Etter å ha sett serien fra starten av i 99 så er det mye jeg ikke skjønte da som jeg tar idag av voksenhumor ) The Simpsons ( De første 10-12 sesongene er det veldig mye voksenhumor ) Solar Opposites ( Første serien jeg har lagt merke til at de tillater banning uten "BLEEP" , mye voksenhumor) Brickleberry ( Absolutt ikke noe for barn ) King Of The Hill ( Mye voksenhumor der også ) Det var det jeg kom på i farta, mulig det er flere jeg ikke har tatt med listen her Edit: La til en serie Endret 21. september 2023 av Slettet-Lk8eL7iw Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 On 20.9.2023 at 8:08 AM, Sjørøver said: Jeg slo til på tilbudet de kjørte nå, 19kr/mnd i 3 mnd. Og så da at det kostet 119kr til vanlig. Det er helt absurd. Det er dobbelt så mye som Prime. Hvor finner man dette tilbudet? Jeg googlet det og ser det står på VG rabatter også, men jeg finner det ikke noe sted på siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 Tilbudet er utgått @Brother Ursus , det gikk ut 20 september https://www.nettavisen.no/shoppingtips/na-far-du-disney-pa-tilbud/x/5-95-1336921 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 (endret) 2 minutes ago, Slettet-Lk8eL7iw said: Tilbudet er utgått @Brother Ursus , det gikk ut 20 september https://www.nettavisen.no/shoppingtips/na-far-du-disney-pa-tilbud/x/5-95-1336921 Ahh, ok takk! VG som har skrevet feil da. Der står det "Tidsbegrenset Gyldig til lørdag, 30. september 2023" Endret 21. september 2023 av Brother Ursus Lenke til kommentar
Woff Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 Brother Ursus skrev (14 minutter siden): tilbudet de kjørte nå, 19kr/mnd i 3 mnd HVA får du for dette? Jeg tenker da på 4K filmer med Atmos lyd? Vurderer å melde meg på om ei uke sånn at jule-underholdningen er sikret.. 🙂 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 6 minutes ago, Woff said: HVA får du for dette? Jeg tenker da på 4K filmer med Atmos lyd? Vurderer å melde meg på om ei uke sånn at jule-underholdningen er sikret.. 🙂 Den utgikk dessverre i går 😕 Lenke til kommentar
Potetflak er godt. Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 Har TV2 play,Disney+,Netflix,SkyShowTime og HBO Max. TV2 Play har jeg via Altibox poeng og de siste 2 har jeg 50% abb på. HBO Max er den jeg bruker mest og SkyShowTime minst men sistnevnte beholder jeg kun pga tilbudet. Vurderer å si opp Disney+ da jeg bruker tjenesten veldig lite. Lenke til kommentar
Woff Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 Brother Ursus skrev (8 minutter siden): Den utgikk dessverre i går VG sin funker den.. Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 37 minutes ago, Woff said: VG sin funker den.. Snålt. Funker ikke for meg meg. I verken Chrome, Firefox eller Opera. Får bare opp 89kr. Lenke til kommentar
Woff Skrevet 21. september 2023 Del Skrevet 21. september 2023 Oki.. Ikke noe tap uansett.. Fungerer ikke tilbudet sparer jeg de pengene.. 😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå