poppern Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 mine ting jeg er stolt av , sett store haier på nært hold , bodd i hus i skogen , jobbet på Norges største matvarebutikk Ultra Bryn , servert for julebord for tv 2 og gått på Norges største vgs skole ,sogn vgs for noen år siden . sikkert mange av dere som synes det ikke er noe og være stolt av di tingene der menn 1 Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 At jeg ble millionær som 25 åring (selv om jeg ikke er det lenger lol) At jeg for en kort periode var en av europas høyest rangerte starcraft 2 spillere. Kan sikkert nevne noe mer, men det er ikke så veldig imponerende ting utover overnevnte. Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 At jeg har rydda opp i livet mitt og tatt tak i de utallige problemene jeg hadde før, alt ifra helse til sosial angst. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 17. september 2023 Del Skrevet 17. september 2023 Det er mange ting, men de viktigste er nok barn og barnebarn, at jeg stadig utgjør en forskjell og redder dagen for kunder, at jeg har reist og blitt kjent med mennesker/levevilkår i alle verdensdeler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå