poppern Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 Flere her som liker å ha leker man hadde fra barndommen som LEGO , tegne serier , diskmann og walkmann , osv ennå fordi det gir gode minner ? 1 2 Lenke til kommentar
poppern Skrevet 16. september 2023 Forfatter Del Skrevet 16. september 2023 hva slags leker da ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 Jeg har en discman som fungerer, men walkman trenger nye gummibelter for å fungere. Ellers hadde jeg endel leker fra barndommen for 10-15 år siden men ga det bort til noen som trengte det mer en meg Eneste jeg kunne tenkt meg å kjøpt på ny er He-man med Battle Cat Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 Jeg hadde masse Lego men gav dem bort Har fortsatt et par Micro Transformers liggende et eller annet sted, de er kule Og noen Lego figurer, slike man kjøper individuelt på Nille har bl.a. Conan Barbaren og Braveheart figurene Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 Hvis rollespill teller har jeg også fortsatt rollespill jeg skaffet allerede på slutten av barndommen - D&D (Basic og 2ed) og Drakar och Demoner Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 JA! Selvfølgelig 😁 Jeg har walkman og discman og kassetter og CDplater, og bruker de enda. Og jeg har alle bamsene mine stående fremme, Popples 🥰 Puslespill, spill, lekebil og div andre småting er ikke blitt kastet. Har gitt bort lego og brio-klosser. Steinsamlingen min blir fortsatt større og endelig har jeg mitt eget bibliotek (samling på over 1000 bøker). Jeg leser fortsatt de bøkene jeg elsket som barn. Håper flere vil skrive i denne tråden, jeg liker den! 1 Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Har fortsatt tex willer samlingen min som omfatter rundt 100 tegneseries fra 1972 og fram til ca 2006 eller noe sånt. For over et tiår siden så hadde den samlingen vært verdt mye penger, men tex willer interressen har dabbet skikkelig av i norge (eller så har de mest hardbarka samlerne dødd ut) så det er ikke noe vits å selge, så hare bare beholdt dem. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (På 28.12.2023 den 11:25 AM): JA! Selvfølgelig 😁 Jeg har walkman og discman og kassetter og CDplater, og bruker de enda. Og jeg har alle bamsene mine stående fremme, Popples 🥰 Puslespill, spill, lekebil og div andre småting er ikke blitt kastet. Har gitt bort lego og brio-klosser. Steinsamlingen min blir fortsatt større og endelig har jeg mitt eget bibliotek (samling på over 1000 bøker). Jeg leser fortsatt de bøkene jeg elsket som barn. Håper flere vil skrive i denne tråden, jeg liker den! Så kult 🥰 Jeg angrer skikkelig på at jeg kvittet meg med den gamle walkmanen min, mye bra musikk på kassett nå 🥲 Steinsamling = ❤️ Jeg har også fortsatt den bamsen jeg var mest glad i som barn 🧸 Deechon skrev (På 30.12.2023 den 9:56 PM): Har fortsatt tex willer samlingen min som omfatter rundt 100 tegneseries fra 1972 og fram til ca 2006 eller noe sånt. For over et tiår siden så hadde den samlingen vært verdt mye penger, men tex willer interressen har dabbet skikkelig av i norge (eller så har de mest hardbarka samlerne dødd ut) så det er ikke noe vits å selge, så hare bare beholdt dem. Bra 🙌 Jeg pleide å ha av (norsk) Conan fra 1991 til 2000 men kvittet meg med de for lenge siden. Tok for mye plass. 😕 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Entern skrev (5 minutter siden): Så kult 🥰 Jeg angrer skikkelig på at jeg kvittet meg med den gamle walkmanen min, mye bra musikk på kassett nå 🥲 Steinsamling = ❤️ Jeg har også fortsatt den bamsen jeg var mest glad i som barn 🧸 Bra 🙌 Jeg pleide å ha av (norsk) Conan fra 1991 til 2000 men kvittet meg med de for lenge siden. Tok for mye plass. 😕 Jeg har også kvittet meg med Conan samlingen min som jeg hadde fra jeg gikk på barneskolen 😭😭😭 Angrer veldig på det nå, jaja vi har alle vært unge og dumme 🥲 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå