Marianne11 Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 (endret) Hei! Kan noen hjelpe meg. Er ny bruker på Revolut. Har sjekket ut for bruk i matbutikken i Norge. Fungerer helt bra. Betaler med tapping. Jeg bruker kortet via Applepay. Nå skal jeg til England. Hva må jeg gjøre når jeg skal overføre mer til Revolut for bruk i UK? Hvordan overfører jeg til andre Revolutbrukere? Spør så jeg ikke gjør noe feil. Takk for svar! 🙂 Endret 16. september 2023 av Marianne11 Skrivefeil Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 Du har vel ført over penger til Revolute før, siden du har brukt kortet i matbutikk? Du kan overføre penger med bankkort/kredittkort - eller bankoverføring (IBAN). Skal du til england, er det greit å benytte GBP konto - det gjør du enkelt inne på appen, og du kan kjøpe GBP med NOK. Du overfører penger til andre Revolute-brukere ved å gi appen tilgang til kontaktene dine på telefonen. Da ser du hvem som benytter Revolute - og du kan enkelt sende penger til dem. Dette er ganske enkle ting, som du enkelt kan selv finne ut av i appen. Kanskje du kan spørre noen du kjenner som kan litt om mobil og ymse til å vise deg..? For det er nokså enkelt når du er inne på appen og ser. Når det er sagt... du må ikke kjøpe GBP med NOK for å bruke kortet i England. Men du sparer bittelitt på å gjøre det manuelt selv - istedenfor automatisk veksling. Spesielt siden de tar 1% ekstra for veksling av valuta i helgene. Lenke til kommentar
Marianne11 Skrevet 18. september 2023 Forfatter Del Skrevet 18. september 2023 Takk for svar. Det var til god hjelp. Jeg prøver meg frem🙂🙂✌️✌️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå