Jakobk Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 Snikpellik skrev (14 minutter siden): Ser og ser, men klarer ikke fastslå noe her. For dårlig oppløsning. Er de to det samme bildet? Ser ut som om den er ute på bildet oppe og inne på bildet nede. Umulig å vite dersom det bare er det samme bildet som er zoomet slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 bshagen skrev (5 minutter siden): Vinkelen er høy nok til at du kan at ekvator på ballen har gress imellom. Kameraet er dønn på linja og Jeg mener man ikke kan være 100% sikker ut fra bildene vi har. Vanskelig, om ikke umulig å se om det i det hele tatt er gress eller bare komprimeringsartefakter «mellom» ball og linje. Regner med VAR har andre bilder enn dette, ellers kan de ikke annullere. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 Jakobk skrev (Akkurat nå): Er de to det samme bildet? Samme ja. Bare forskjellig zoom Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 Kjenner jeg VAR rett så er det nok fra stillbildet vi fikk se, "se det mørke mellom ball og krittlinje, den er ute" Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 Snikpellik skrev (4 minutter siden): Samme ja. Bare forskjellig zoom Mye mulig det er dårlig komprimert. Får håpe de i VAR-bussen hadde bedre bilder Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 Jeg syns det ser ut som den var inne. Synd at bildene ikke er gode nok. 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 Hva har skjedd med lyden nå da? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 Huff, for en trist kamp Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 Dette er tapt. Putter ikke 3 på Brighton nå. Dette laget er i total krise Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 Rimelig krise forsvar. 😬 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 Har Onana en eneste redning så langt i United? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 Effektivitet mot ineffektivitet eksemplifisert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 ProphetSe7en skrev (3 minutter siden): Har Onana en eneste redning så langt i United? Har en solid clothesline mot wolves. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 Snikpellik skrev (4 minutter siden): Effektivitet mot ineffektivitet eksemplifisert. Ser man på stats, så ser det ikke akkurat ut som vi dominerer de. At de leder er ikke «uflaks» liksom 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 (endret) Martial inn, som om det hjelper på noe Kjekt med Hannibal om ikke annet Endret 16. september 2023 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 bshagen skrev (1 minutt siden): Ser man på stats, så ser det ikke akkurat ut som vi dominerer de. At de leder er ikke «uflaks» liksom Vi har vært veldig mye bedre enn Brighton. Dominerer vet jeg ikke, men United har spilt en ganske god kamp synes jeg. Det er det som skjer foran begge målene, spesielt vårt eget som er det største problemet. Begge målene vi slipper inn er helt krise dårlig forsvarsspill. 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 Martial inn for Højlund lite vits selv om sistnevnte ikke har utretta så mye. Ville nok bytta inn mot en av midtbanespillere. Trenger MÅL! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 Snikpellik skrev (1 minutt siden): Vi har vært veldig mye bedre enn Brighton. Vi greier knapt å ha 40% ballbesittelse, vi har færre pasning, færre skudd på mål. Hvor er vi «veldig mye bedre»? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå